הכאוס בנתב"ג נמשך: שיבושים בטיסות צפויים גם הערב

בשל הסכסוך המעמיק בין הנהלת אל-על לוועד הטייסים, בוטלה טיסת 075 להונג-קונג ובחזרה שהייתה קבועה להערב ■ אל-על: "עיצומי הטייסים פוגעים זה חודשים ארוכים בפעילות החברה" ■ הטייסים: "ממשיכים לבצע את המשימות"

אחרי ביטול טיסת אל-על לבריסל וממנה, גם הערב (ד') יחוו הנוסעים שיבושים בטיסות בעקבות הסכסוך המעמיק בין הנהלת החברה וועד הטייסים.

אל-על מעדכנת כי "בשל עיצומי הטייסים והתעקשותם לטוס רק בכיוון אחד, בוטלה הערב טיסה 075 להונג-קונג וטיסת החזור 076 מהונג-קונג לתל-אביב. החברה תשיב לנוסעים את כספם".

עוד נמסר כי "עיצומי הטייסים פוגעים זה חודשים ארוכים בפעילות החברה. העיצומים מתבטאים בחוסר ההיענות של הטייסים לאייש טיסות ולטוס כטייסים פעילים הלוך וחזור, ודרישה לטיסה רק בכיוון אחד.

"צר לנו על הפגיעה בנוסעים, אך אין בידינו כל ברירה אלא להחזיר את הסדר על כנו ואת החברה לפעילות סדירה".

בעניין זה משיבים בוועד הטייסים כי "הנהלת אל-על, בברכת הדירקטוריון ובעלת השליטה תמי בורוביץ, לא נרתעת לפגוע במאות נוסעים מדי יום. שאף אחד לא יתבלבל: טייסי החברה ממשיכים לבצע את המשימות, כפי שעשו בעבר וכפי שעשו בחודש האחרון. מדובר בתוכנית סדורה שיצאה לפועל בתחילת השבוע. בעלי השליטה, שפירקו כבר חברה בשם קלאבמרקט משיקולים כלכליים, מאיימים לעשות זאת גם בחברת אל-על".

עוד מודיעים בוועד הטייסים כי צפויים שיבושים גם בטיסה הלילה לבייג'ין. על-פי לשון ההודעה, "אנו מתריעים מבעוד מועד שהנהלת אל-על מאיימת לבטל את הטיסה לבייג'ין שתוכננה להערב, בשעה שישנם צוות ו-3 טייסים זמינים שיכולים להטיס אותה. במקרה שהטיסה תבוטל, גם הטיסה חזור מבייג'ין לישראל תבוטל, והמשמעות לכך היא שמאות נוסעים צפויים להיתקע בבייג'ין בסוף השבוע הקרוב. אנו קוראים להנהלה ולדירקטוריון להתעשת ולהפסיק לפגוע בלקוחות החברה".

באל-על מציינים כי לא צפויים שיבושים נוספים מעבר לאלה שעליהם הודיעה החברה בטיסה להונג-קונג, וממליצים לנוסעים להתעדכן מבעוד מועד.