צפו: חזייה ב-3 מיליון ד' באחד האירועים הנוצצים של השנה

חזיית יהלומים ואבני חן ב-3 מיליון דולר, ודוגמניות בשכר של 6 ספרות: כך נראה אירוע האופנה הגדול של השנה - תצוגת ההלבשה התחתונה המסורתית והנוצצת של ויקטוריה סיקרט

תערוכת אופנה ויקטוריה סיקרט 2016 / צילום: וידאו
תערוכת אופנה ויקטוריה סיקרט 2016 / צילום: וידאו

לאמריקאים יש משפט שאומר: ״בכל פעם שפעמון מצלצל, מלאך מקבל כנפיים״. אמש הפעמונים צלצלו בכל הכוח בתצוגה השנתית והמצופה של רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה׳ס סיקרט, כדי לכנף באופן רשמי את בלה חדיד, שהצטרפה לאחות ג'יג'י ולבסטי קנדל במסיבה הכי חושפנית של השנה.

התצוגה, שחגגה 21 שנים למסורת המלאכיות, נערכה בפאלה רויאל הפריזאי, היכל השמור רק לתצוגות של שאנל.

מדובר ללא ספק במסלול הכי עטור כוכבות בעולם, כששווין הכולל של הצועדות נאמד על ידי פורבס בכ-50 מיליון דולר. על פי המגזין, חוזה עם ויקטוריה'ס סיקרט מכניס לכל מלאכית סכום העומד על שש ספרות, יחד עם סטטוס כוכבות משמעותי.

את חזיית הפנטזיה, גולת הכותרת של האירוע, זו שמושקעת בה כמות העבודה והיהלומים הגדולה ביותר, זכתה ללבוש ג'זמין טוקס. החזייה, בשווי 3 מיליון דולר, הייתה מכוסה אבנים נוצצות ויהלומים, כולם משובצים ורקומים בעבודת יד מדוקדקת.

אחרי התצוגה, ולפני שהגיע הזמן להתייצב לאפטר-פארטי ולשטיח הוורוד שלפניה, הלכו הדוגמניות לאכול ג'אנק פוד, מעין מסורת לאחר תקופה ארוכה של הכנת הגוף לאירוע המתוקשר הזה.