"הליך בירור" נגד הוט ויס בנוגע לקידום מופעי חנוכה לילדים

חשד לקידום המופעים "אופס הילדים התכווצו" ו"בת הים הקטנה" ■ במועצה טוענים כי במקרים אלה הועלה ל-VOD "קליפ הצצה" למופעים ■ בינתיים, התכנים הללו הוסרו

מועצת הכבלים והלוויין שלחה בימים האחרונים "מכתבי בירור" להוט ול Yיס, בחשד לקידום אסור של מופעים מסחריים לילדים בספריות ה-VOD שלהן.

במועצה טוענים כי מבדיקה שערכו עולה כי בהוט בוצע קידום אסור לכאורה לקראת המופעים "היי סקול פסטיגל 2 הגמר הגדול" ו"מותק של פסטיבל 9 - יוצאים לדרך 2016". שני המופעים קודמו - בין היתר באמצעות משדרים הנושאים את שמותיהם - בערוץ VOD YOUNG המיועד לילדים שבמועצה אומרים כי הוא "אמור להיות נמל מבטחים לילדים, כלומר ערוץ שנקי מתוכן שאינו ראוי לצפייה לצעירים".

הבדיקה ב-VOD של yes העלתה חשד לקידום המופעים "אופס הילדים התכווצו" ו"בת הים הקטנה". במועצה טוענים כי במקרים אלה הועלה ל-VOD "קליפ הצצה" למופעים, שכלל פירוט של שמות כוכבי הילדים שייטלו בהם חלק. בינתיים, התכנים הללו הוסרו.

יו"ר המועצה, ד"ר יפעת בן חי שגב, מסרה כי "האיסור על שידור פרסומות בכבלים ובלוויין חשוב שבעתיים כשמדובר על תכנים המיועדים לילדים, שהם אוכלוסייה רגישה מאוד למסרים פרסומיים, שאינה יכולה לסנן את המסרים כמו האוכלוסייה המבוגרת".

מהוט ומיס לא נמסרה תגובה.