עלתה על שיטה: בחורה שטסה לחופשות פאר בעולם בחינם

הכירו את Miss Travel - אתר הכרויות בסגנון טינדר שמאפשר לבחורות צעירות לפגוש לדייט ראשון גברים מכל העולם, לצאת איתם לטיול בשלל יעדים אטרקטיביים, ולא לשלם על כך אגורה

 

אתר הכרויות בטיולים, MissTravel, צעירות מטיילות בעולם בחינם /צילום: וידאו
אתר הכרויות בטיולים, MissTravel, צעירות מטיילות בעולם בחינם /צילום: וידאו

דרינק על הבר? סרט בקולנוע? עבור דוגמנית ההלבשה התחתונה אליסה ראמוס בת ה-20, המושג "דייט ראשון" טומן בחובו חופשות מפוארות ודילוגים ברחבי העולם. באמצעות אתר היכרויות בסגנון טינדר, היא פוגשת גברים מכל העולם. ומאחר שמדובר ב"דייט" ראשון, היא גם לא משלמת על כך אגורה. "וכל זה - בלי סקס", היא מתעקשת.

הכל החל לפני כחמישה חודשים, בעת שהאמריקאית הצעירה גילתה את אתר ההיכרויות MissTravel.com, הפועל בדומה לאפליקציית טינדר - אך נועד לשדך בין מטיילים ומטיילות במסעם.

התוצאה: עד היום כבר סימנה "וי" על חמישה יעדים, שבהם ערכה חופשות פאר: ניו יורק, לוס אנג'לס, קנקון שבמקסיקו, דובאי ופלורידה. לדבריה, היעדים הבאים שלה הם יוון ואיי בהאמה.

באופן טבעי, אליסה מתכננת את חופשותיה באופן שלא תיאלץ לשלם דבר על הטיסות והלינה - כמו גם על ערבי הדייט עצמם. "לא שילמתי כלום בחופשות האלה. אבל אני עוצרת בזה. אני בטוחה שישנן בחורות שהיו לוקחות את זה רחוק יותר ומנצלות את המצב, אבל אני שמחה בחלקי".

עוד היא מספרת כי "כל גבר שפגשתי שילם על הכל. וגם כאשר הצעתי לחלוק - הם סירבו בתוקף. כולם היו מאוד ג'נטלמנים".

עם זאת, הצעירה הבליינית מודה כי השימוש שהיא עושה באתר הוא בעיקר לטייל בחינם, ולא באמת למצוא בן זוג. אליסה, המתגוררת בעיר קטנה במדינת וויסקונסין בארה"ב, אף מספרת כי לפני שנחשפה לאתר לא יצאה מגבולות ארצה, והטיולים הכי מרוחקים שחוותה היו טיולי קמפינג משפחתיים בחופשות הקיץ.