מי הגיעו לפתיחת יום המסחר של אוברסיז קומרס?

וגם: אילו אנשי העסקים ניצלו את השבת לקצת תרבות, ומי הייתה גאה במיוחד?

בק גליק דוידי  ונויבך  צילום: גיא אסאייג
בק גליק דוידי ונויבך צילום: גיא אסאייג

פתחו את הים

מי הגיעו לפתיחת יום המסחר של אוברסיז קומרס?

ישי דוידי, מייסד ובעל השליטה בקרן פימי, ביקר הבוקר (א') בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. הסיבה: דוידי, יחד עם גילון בק, יו"ר אוברסיז ושותף בכיר בקרן פימי, ומוטי גליק, מנכ"ל חברת הלוגיסטיקה אוברסיז קומרס, פתחו הבוקר את יום המסחר.

את המאורע, בנוכחותו של אמנון נויבך, יו"ר הבורסה, הובילה חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה, כאשר בקהל מוחאי הכפיים ניצפו צחי סולטן וטל רובינשטיין מדיסקונט חיתום והילה חימי, מנכ"לית דיסקונט שוקי הון.

שטרית-בך סיכמה ואמרה כי "אוברסיז היא חברת המניות השלישית המצטרפת לבורסה השנה. בעלי השליטה בחברה השלימו הצעת מכר של כ-46% מהמניות תמורת כ-182 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 401 מיליון שקל; מניות החברה יחלו להיסחר במדד 'יתר מאגר' במסגרת המסלול המהיר ב-8 בינואר 2017. קרן פימי רואה את היתרונות הגדולים בלהפוך חברות בוגרות לציבוריות ובכך לעלות את ערכן וכיום מחזיקה בבורסה ב-12 חברות".

בק גליק דוידי ונויבך / צילום:גיא אסייאג
 בק גליק דוידי ונויבך / צילום:גיא אסייאג

מרימים כוס תה

חברי מועדון סופרברנדס חוגגים פעמיים

בשבוע שעבר אירחו אתי עמיעד וערן יסעור, נציגי מועדון Superbrands בישראל, את חברי המועדון בבית אנגלו ונינה שביפו. המבנה, כך מתברר, הוא מותג בפני עצמו, מאחר שלפני 113 שנים הוא שימש את מותג הבנקאות הראשון בישראל: בנק אנגלו-פלשתינה.

המנכ"לים והמנכ"ליות החברים במועדון ניצלו את ההזדמנות להרמת כוסית כפולה - האחת לכבודו של שלום זיידלר, הבעלים והיו"ר של תה ויסוצקי, על שום הכתרתו כמנהיג שיווקי מטעם ארגון סופרברנדס הבינלאומי, כמו גם על מינויו לראש איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים. הכוסית השנייה הייתה לכבודו של גבי רוטר, מנכ"ל משותף ובעלים בקסטרו, על הולדת נכדו הרביעי.

חגגו וסייעו בכך למתג את האירוע: דורון ספיר, מנכ"ל CAL; יעל רבהון, מנכ"לית אבוט; עזרא כהן, מנכ"ל ובעלי מחלבות גד; אורן הוד, מנכ"ל אפריקה מגורים; אנשי העסקים יפית גרינברג (ג. יפית), רמי לוי ואחרים.

ספיר וידלר רוטר לוי יסעור וכהן / צילום: Superbrands
 ספיר וידלר רוטר לוי יסעור וכהן / צילום: Superbrands

שבת תרבות

אילו אנשי העסקים ניצלו את השבת לקצת תרבות (ולא לאירוע פוליטי), ומי הייתה גאה במיוחד?

אמש התקבצו ידידי בית ליסין כדי לצפות יחד בפרמיירה החגיגית להצגה "אהבת מוות", שהיא המחזה הראשון אותו כתבה ענת גוב.

כמו תמיד, גם הפעם היווה המאורע התרבותי גם הזדמנות למפגשים פחות פורמליים בין אנשי ונשות העסקים.

בלטו בנוכחותם: ציפי פינס, מנהלת התאטרון; אנשי העסקים: ורדה ובועז דותן; סוניה וצביקה לבנת; מיכל ויובל רכבי; רונית וראובן אדלר; יגאל אהובי וגלית גוטמן; גליה אלבין; יעל אלמוג ובנצי צילר, ארנשטיין יורם, נטלי וצביקה בארינבוים; ורד ואברי דרנגר; אורה וד"ר אביקם הראל, שהצטרפו באחרונה למועדון הידידים ופגשו במקום את חבריהם אלה ואריאל שמר; עירונה טייק; דוד ליבאי; יצחק סוארי, תמי ואורי סלונים; ליאורה עופר; ענת ובני פדני; ציפי ואפרים קונדה; חנה ורוני רדו; נלי ויאיר רוטלוי; ישראלה שטיר; ריקי שפרינצק; עירית ומושיק תאומים אשר הביאו איתם זוג חברים - את יעל ושבתי שביט; נאוה ברק ושלום זינגר; עו"ד ברוריה לקנר, אשר שמחה והייתה גאה במיוחד להגיע לאירוע, מאחר שבנה, אמיר לקנר, כתב את המוזיקה להצגה; ורבים אחרים.

בני וענת פדני / צילום: אביב חופי
 בני וענת פדני / צילום: אביב חופי