הוט משיקה אפליקציית שירות לקוחות: זה מה שהיא מציעה

באפליקציית MY HOT ניתן לבצע תיאום טכנאי, לדווח על תקלות, לקבל מידע אישי, לצפות בחשבונית, לעדכן פרטים אישיים, לעדכן מעבר דירה ועוד ■ בקרוב: שירות הקלטת תכניות מרחוק

קמפיין הוט   / צילום מסך
קמפיין הוט / צילום מסך

לפני חצי שנה הוזמן "גלובס" לקחת חלק באירוע האקתון שירות של הוט בו לקחו חלק לקוחות החברה שהוזמנו להציע רעיונות לפיתוח באפליקציית שירות לקוחות שעליה עמלו בחברה. כעת משיקה הוט את התוצר: אפליקציית MY HOT שתאפשר למנויי החברה לקבל שירות דרכה.

בין השירותים שניתן לבצע באפליקציה - תיאום טכנאי, לדווח על תקלות, לקבל מידע אישי, לצפות בחשבונית, לעדכן פרטים אישיים, לעדכן מעבר דירה ועוד . בקרוב תיישר החברה קו עם שירות שמציעות חברות כבלים במדינות שונות: שירות הקלטת תכניות מרחוק, פיצ'ר שישולב באפליקציה בהמשך. עוד בהמשך יוכלו מנויי החברה לצפות בתכני VOD דרך האפליקצייה שתהיה זמינה לפלטפורמות אנדרואיד ו-iOS. 

אפליקציית My HOT מצטרפת למאמצים שנוקטת החברה בשנה האחרונה לשיפור שירות הלקוחות שלה, בין היתר עם הרחבת מצבת אנשי השירות וקיצור זמני ההמתנה הטלפוניים.

לצד הנוחות שבביצוע פעולות מרחוק, מתן שירותים דיגיטאליים כמו גם דרך עמוד הפייסבוק של החברה היא דרך נוספת להפחית את עומסי הפונים בשירות הטלפוני. הצרכנים מצדם צריכים להפנים שאפשר ורצוי לבצע שורה של פעולות מבלי לשוחח עם נציג, בכל ערוץ שמאפשר להם לקצר את הזמן ולייעל תהליכים.