רייטינג שבועי: משדרי הריאליטי מאבדים מעט גובה

"האח הגדול" ו"The Voice" מוסיפות להוביל - לראשונה רייטינג גבוה יותר, ולשנייה יותר צופים ■ החרפה בקרבות בין מהדורות החדשות של שישי בערב

"האח הגדול" / צילום: אורטל דהן
"האח הגדול" / צילום: אורטל דהן

אחרי שבועיים שבהם ארבעת משדרי הריאליטי הגדולים חצו את רף ה-30% רייטינג, השבוע נרשמת היחלשות בתוצאות של "האח הגדול" ו"The Voice", ייתכן שבהשפעת חג החנוכה.

"האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת מוסיפה להוביל את טבלת הרייטינג בשבוע השני לשידורה, הפעם בזכות המשדר של יום ראשון שזכה לרייטינג של 32.4%.

שני פרקי "The Voice" של רשת מובילים את הטבלה בנתון של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה, והפרק ששודר ביום רביעי הוא היחיד בעשירייה שמצליח לחצות את הרף של 900 אלף צופים.

השבוע תיכנס למעגל תוכנית ריאליטי נוספת, "הכוכב הבא" של קשת, שתשודר בימי שני ותהווה תחרות ישירה ל"The Voice" שמשתייכת לאותו ז'אנר.

מעבר למשדרי הריאליטי, כל אחת משתי הזכייניות מצליחה להכניס שתי תוכניות לטבלת הרייטינג של השבוע החולף, וגם כאן ההובלה היא של קשת: "עובדה" עם 20.5%, מתמקמת במקום החמישי, ו"הסטנדאפיסטים" עם 18.8% במקום התשיעי.

רשת מכניסה לטבלה את ל"צבי יש בעיה", שיורדת לראשונה מתחת ל-20% (מקום 8), ואת סרטו של חיים יבין "עיר של חלומות שבורים" (מקום 10). יבין עמד השבוע במרכזה של סערה תקשורתית בעקבות הראיון שהעניק בסוף השבוע שעבר ל"ידיעות אחרונות", ועם או בלי קשר לכך הסרט מציג נתון נמוך יחסית: 14.5%.

הנתון שהשיג יבין ביום חמישי מאפשר לתוכנית ששודרה ממול בערוץ 10, "נוסבאום וגולדשטיין", להציג לראשונה נתון דו-ספרתי של 10%. מלבדה, התוכנית היחידה בערוץ שחוצה את הרף הזה היא "גידי ואהרוני", שעושה זאת מדי שבוע - הפעם עם 12.7%.

קרבות מהדורות החדשות של שישי בערב החריפו השבוע, כשב"אולפן שישי" בחדשות 2 החליטו לצאת להפסקת פרסומות באמצע כתבה, בעקבות תרגיל שכלל יציאה מפתיעה לפרסומות במהדורת "שישי" עם אילה חסון, המשודרת ממול בחדשות 10. בשורה התחתונה, "אולפן שישי", שמנחה דני קושמרו, מגיעה לרייטינג של 13.6% מול 8.5% ל"שישי". מדובר בהרחבה של הפער מהשבוע שעבר, אך עדיין פער קטן יחסית.

בשבת: פער גדול לטובת "חדשות סוף השבוע" בהגשת דנה ויס בערוץ 2, שמגיעה ל-20.5%, מול 7.9% בלבד ל"המגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10.

רייטינג
 רייטינג