קבוצת מועדוני הצרכנות נופשונית תרכוש 50% מביזנס לוג'יק

העסקה נאמדת בכ-10 מיליון שקל ■ מנכ"ל ובעלי חברת נופשונית: הפעילות המשותפת ממצבת את נופשונית כקבוצה הגדולה בתחום זה בישראל

נופשונית/ צילום מסך
נופשונית/ צילום מסך

קבוצת נופשונית השלימה רכישת 50% ממניות חברת Business Logic בעסקה הנאמדת בכ-10 מיליון שקל.

ביזנס לוג'יק עוסקת בניהול ותפעול מועדוני לקוחות עבור רשתות מענף המסעדנות. קבוצת נופשונית, הפועלת בשוק הישראלי מזה כ-30 שנה, עוסקת בהקמה ובניהול של מועדוני צרכנות, בהפקה ובשיווק כרטיסים נטענים ושוברי בילוי ופנאי עבור הסקטור הפרטי והעסקי.

החברה הנרכשת, המנהלת כאמור מועדוני לקוחות בעיקר בתחום המסעדנות (כך למשל למוזס, פרנג'ליקו, הסושיה ו-rebar), מצטרפת כעת לחברות נוספות בקבוצת נופשונית - בהן Knowledge 4 all, העוסקת בניהול ותפעול מועדוני צרכנות ותוכניות נאמנות, ו-DTS, המהווה זרוע טכנולוגית המספקת שירותי סליקה ומערכת שיווק חכמה עבור מועדוני לקוחות בארגונים וגופים עסקיים.

חמיק קוסובסקי, מנכ"ל ובעלי קבוצת נופשונית, מסר כי "ביזנס לוג'יק נתפסת כחברה חדשנית בעלת השפעה רבה וייחודיות בתהליכי העבודה וביכולות לבנות מועדון בראייה כוללת, ולכן בחרנו להרחיב איתה את פעילותנו העסקית ולצרף אותה למשפחת נופשונית. הפעילות המשותפת ממצבת את נופשונית כקבוצה הגדולה בישראל המעניקה מעטפת רב-שכבתית להקמה, ניהול ותפעול שוטף של מועדוני לקוחות".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988