5 מיליון דולר לחצי דקה: פרסומת הסופרבול של גל גדות

צפו בגל גדות מככבת בפרסומת השלישית ברציפות של WIX הישראלית שתשודר במהלך משחק הסופרבול - אירוע הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית, שהוא גם אירוע השיא עבור שוק הפרסום העולמי

השנה הגדולה של גל גדות ממשיכה. הכוכבת הישראלית תופיע בפרסומת הסופרבול הראשונה שלה. זו תהיה פרסומת של חברת בניית האתרים הישראלית WIX.

זו השנה השלישית ברציפות ש-WIX תציג פרסומת במהלך הסופרבול - אירוע הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית, ה-NFL, שהוא גם אירוע שיא עבור שוק הפרסום. בשנה שעברה עמדה עלות שידור פרסומת במהלך המשחק על כ-5 מיליון דולר לחצי דקה.

ב-WIX טענו בעבר כי הקמפיינים בסופרבול הם חלק מבניית המותג, וכי ההוצאות הגבוהות מחזירות את עצמן בתוך חודשים אחדים. ב-2015 שילמה החברה כ-10 מיליון דולר עבור הפרסומת.

עלות הפרסומת החדשה מוערכת ב-13 מיליון שקל. היא צולמה בברצלונה במהלך דצמבר האחרון, ולצד גדות מופיע בה גם ג'ייסון סטיית'ם, עמיתה לסרטי "מהיר ועצבני".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988