יואב יצחק: "חלה החמרה במצבה הנפשי של שרה נתניהו"

"המצב הנפשי שאליו נקלעה הוא לא, חס וחלילה, בלתי הפיך. היא נקלעה ללחצים קשים מאוד, חלקם לא לגיטימיים. היא מותקפת זמן כה רב על ידי התקשורת ועל ידי גופי החקירה, תוך הפרחה של עלילות"

העיתונאי יואב יצחק, עורך אתר News 1, טען הבוקר (א') בראיון לנסים משעל וספי עובדיה ברדיו 103FM כי חלה החמרה במצבה הנפשי אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. לדבריו, "היא נקלעה למצוקה נפשית, ואין הכחשה מצד עורכי דינה".

לדברי יצחק, כל מי שנמצא במעון ראש הממשלה יודע את זה. היו לאחרונה כמה אירועים, שהאנשים הקרובים אליה המליצו לה לא ללכת אליהם בגלל המצב שאליו נקלעה. אגב, אני לא מתפלא, מי שמותקף במשך זמן כה רב על-ידי התקשורת ועל-ידי גופי החקירה, תוך הפרחה של עלילות... הנושא לא מוכחש בכלל, פשוט לא עוסקים בו באופן פומבי".

לפי יצחק, "המצב הנפשי שאליו נקלעה הוא לא, חס וחלילה, בלתי הפיך. היא נקלעה ללחצים קשים מאוד, חלקם לגיטימיים, אבל חלקם גם לא לגיטימיים. חוקרי המשטרה היו רוצים להזמין אותה לעוד חקירה או שתיים בתיק המתנות, אבל בגלל מצבה קשה לעשות את זה". 

 

בנוגע לפגישות ראש הממשלה עם מנהיגי העולם, אמר יצחק: "אני יודע שלנסיעה היום של נתניהו ללונדון היא לא מצטרפת, אבל לנסיעה לארה"ב, לפגישה של נתניהו עם הנשיא טראמפ, היא כן מתכוננת לנסוע. מה יהיה? אני לא יודע, אני מקווה מאוד שהכול יהיה בסדר ויהיה טוב".