התחדשות עירונית

רחוב הגולן בחולון

הסיפור של בעלי הדירות

"אנחנו מקדמים את הפרויקט שלוש שנים", מספרת שרית, בעלת דירה בבניין, "הכי קשה היה להחתים את הדיירים על החוזה ועל התוכנית. אני חושבת שכדאי לקחת עו"ד שלא דרך החברה, וחשוב ללמוד טוב טוב את הנושא, דרך חוויות של אנשים אחרים. זה מה שעשינו והגענו מוכנים עם כל השאלות. מאוד חשוב שמי שמייצג את הבניין יהיה אדם שתהיה לו גישה לכל הדיירים".

התמורה ליזם

בתמורה לחיזוק הבניין בפני רעידות אדמה יוכלו היזמים להוסיף שלוש קומות ו-12 דירות. הבניין החדש יהיה בן שבע קומות. דירות בנות 4 חדרים בשטח שבין 93 מ"ר ל-100 מ"ר עם 12 מ"ר מרפסת, דירות גן בנות 103 מ"ר עם גינה בשטח שבין 51 מ"ר ל-124 מ"ר ופנטהאוזים בשטח 105 מ"ר עם רפסות בשטח 103 מ"ר עד 125 מ"ר. לכל דירה חדשה חניה.

התמורה שמקבלים הדיירים

חיזוק הבניין מפני רעידות אדמה. תוספת ממ"ד ומרפסת לדירה. שיפוץ חזיתות, תוספת מעלית, החלפת תשתיות משותפות בבניין, לובי וחדר מדרגות חדש.

לו"ז צפוי

כל בעלי הדירות חתמו על הסכמה לביצוע הפרויקט. התקבלה שומת השבחה והיתר בנייה צפוי להתקבל בתוך כחודש. בחברה מעריכים כי החל מקבלת ההיתר הבנייה תימשך 24 חודשים.

מיקום מדויק: רחוב רמת הגולן 15, חולון

המצב הקיים: בניין בן ארבע קומות עם 16 דירות שנבנה בשנת 1968. שטח דירה ממוצע עומד על 75 מ"ר, בבניין אין מעלית ואין חניות.

יזם: קבוצת בכר

קבלן מבצע: קבוצת בכר

אדריכל: דורון יהודה