חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", הודיע על פרישתו

גולן מיועד לתפקיד העורך הראשי של ערוץ הכנסת, אם ערוץ 20 יזכה במכרז להפעלתו

חגי גולן / צילום: תמר מצפי
חגי גולן / צילום: תמר מצפי

העורך הראשי של "גלובס", חגי גולן, הודיע ביום חמישי האחרון על פרישתו מ"גלובס". "אחרי יותר מ-33 שנה ב'גלובס', מתוכן בדיוק 20 שנה כעורך הראשי, הסתיים פרק ארוך מאוד, ואני עוזב את העיתון ופונה לאתגרים חדשים", כתב גולן במייל לעובדי העיתון. "מהרגע הראשון שבו הגעתי ל'גלובס', שאני גאה מאוד שהייתי בין מייסדיו, במשך כל השנים הארוכות הללו, 'גלובס' היה לי לא רק מקום עבודה אלא בית שני לכל דבר ועניין.

"אני רוצה להודות לכל האנשים הנפלאים שאיתם עבדתי במהלך השנים, אלו שנמצאים וגם אלה שכבר לא, בעיקר במערכת אבל גם במחלקות האחרות. כולם שותפים ליצירה ולשגשוג של העיתון הנפלא והעוצמתי הזה. בזכות כישרונכם ומסירותכם הגיע העיתון להישגים נפלאים, ואני משוכנע שיגיע גם בהמשך", כתב.

גולן מיועד לתפקיד העורך הראשי של ערוץ הכנסת, אם ערוץ 20 יזכה במכרז להפעלתו. ארבע קבוצות מתמודדות במכרז על הפעלת הערוץ: חדשות 2 שמפעילה אותו כיום, קבוצה של RGE בעלת ערוץ 10, קבוצה של תיא תקשורת, יסמין TV ורם בלינקוב וקבוצה מטעם ערוץ 20.

כל גוף שידור שניגש למכרז נדרש להקים חברה ייעודית נפרדת, ובמסגרת זאת הציבו בערוץ 20 את מוטי שקלאר כמנכ"ל, את דוד קמיניץ כיו"ר, את חגי גולן כעורך ראשי, את צ'יקו מנשה כמנהל האקטואליה והחדשות ואת אירית אמבר כדירקטורית טלוויזיה.