נטייה לעליות בסיום המסחר בוול סטריט; פריגו עלתה ב-1.6%

ב-17:00 התפרסם מדד האינדיקטורים הכלכליים המובילים שרשם עלייה של 0.6% בינואר, מעל הצפי ■ כלכלני אופנהיימר מקפיצים את מחיר היעד למניות וויקס

וול סטריט2 / צילום: רויטרס
וול סטריט2 / צילום: רויטרס

יום המסחר האחרון לשבוע זה בוול סטריט (ו') ננעל במגמה מעורבת עם נטייה לעליות במדדי המניות, לאחר שאתמול ננעל המסחר במגמה שלילית. באירופה ננעל המסחר במגמה מעורבת.

 

יו"ר הפד ג'נט ילן רמזה במסגרת עדותה בת היומיים שלשום ואתמול בקונגרס כי העלאת הריבית הבאה בארה"ב תתרחש עד אמצע השנה, ואף מוקדם מכך.

המשקיעים ברחבי העולם עדיין מנסים לפענח את מדיניותו של נשיא ארה"ב טראמפ. לאחר הצהרות ששוחררו לאוויר העולם במהלך קמפיין הבחירות, כעת ממתינים בשווקים הפיננסיים לפריעת השטרות והובלת מדיניות כלכלית, שעל פי טראמפ עתידה להכיל הפחתות מסים והקלות רגולציה.

בינקי צ'אדהה, אסטרטג ההשקעות הראשי של דויטשה בנק, מנבא שלמניות יש עוד הרבה מרחב עלייה הודות לרפורמות המס המתוכננת. הוא רואה את מדד S&P 500 מגיע ל-2,600 נקודות בסוף השנה.

בזירת המאקרו,  ב-17:00 התפרסם מדד האינדיקטורים הכלכליים המובילים, שרשם עלייה של 0.6% בינואר לעומת צפי כלכלנים לעלייה של 0.5%.

מניית יוניליוור  זינקה לאחר שענקית המזון קראפט-היינץ הודיעה כי הגישה הצעת רכש לחברה.

מניית וויקס.קום  המשיכה לרכז עניין לאחר שזינקה ביומיים האחרונים בעקבות הדוחות הטובים שפרסמה לשנת 2016. כלכלני אופנהיימר מציינים בעדכון להמלצה על המניה כי "אנו ממשיכים לדרג את WIX בהמלצת Outperform תוך העלאת מחיר היעד מ-54 ל-70 דולר. אנו רואים את החברה בתור מובילת שוק ברורה בשירותי בניית אתרים עבור עסקים קטנים ובינוניים ברחבי העולם, השומרת על מעמדה בזכות השקעה מתמדת בחדשנות מוצריה". 

גם מניות הפארמה, ביניהן טבע , פריגו  ומיילן המשיכו לרכז עניין רב לאחר עליות חדות בימים האחרונים (שנעצרו אתמול). 

נייס  הציגה אתמול לפני הפתיחה תוצאות טובות לשנת 2016 והמניה הגיבה בעלייה של 2%. היום נסחרה נייס בירידה.