עקב ההרצאה והקבלות: בקשה לביזיון ביהמ"ש נגד ענבל אור

בשבוע שעבר נתנה אור הרצאה בבית ציוני אמריקה, עבורה גבתה 100 שקל מכל אורח ואף הנפיקה קבלות ■ עו"ד איתן ארז: "אור עושה שימוש בקבלות של חברה המצויה תחת שליטת הנאמן ומבזה את צו איסור הדיספוזיציה של ביהמ"ש"

ענבל אור/ צילום:איל יצהר
ענבל אור/ צילום:איל יצהר

בעקבות ההרצאה שיזמת הנדל"ן ענבל אור העבירה בשבוע שעבר בבית ציוני אמריקה בתל-אביב, עבורה גבתה 100 שקל מכל אורח ואף הנפיקה על כך קבלות - עו"ד איתן ארז, המשמש כמנהל מיוחד לנכסיה, הגיש בקשה לביזיון בית המשפט.

לטענת עו"ד ארז, על בית המשפט להטיל על אור סנקציות בהתאם לשיקול-דעת השופט, שכן אור הפרה צו שיפוטי שקבע כי חל עליה איסור דיספוזיציה על כל הרכוש שלה.

בבקשה טוען עו"ד יואב רז ממשרד המנהל המיוחד כי בשבוע שעבר הוא הגיע לבית ציוני אמריקה בתל-אביב על-מנת לבצע מסירות של כתבי בי דין לענבל אור. בו בזמן קיימה אור הרצאה על נדל"ן ומכרה כרטיסים להרצאה בעלות של 100 שקל לכרטיס ואף הנפיקה קבלה של חברת "אור ענבל שיווק פרויקטים בנדל"ן בע"מ".

לדבריו, "החייבת עושה שימוש בקבלות של חברה המצויה תחת שליטתו של הנאמן ולמעשה מבזה את צו איסור הדיספוזיציה שניתן על-ידי בית המשפט וכן את צו הכינוס האוסר עליה לפעול בחברות ובנכסיה".

עוד מוסיף הנאמן: "החייבת ירדה למחתרת ומתחמקת מקבלת כתבי בי דין הנשלחים אליה, ולפיכך לא נשלחה לחייבת התראה לתקן את מחדליה בטרם הוגשה הבקשה. לדאבוננו, החייבת ממשיכה לעשות דין לעצמה ומתעלמת לחלוטין מהחלטות בית המשפט וכן מהמגבלות החלות עליה וממשיכה לעשות בנכסיה כבשלה".