חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי

קמפיין הוט / צילום מסך
קמפיין הוט / צילום מסך

נדיר לראות שבשבוע שבו משודרת פרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של הקומיקאית שני כהן, היא לא נמצאת בראש דירוג הפרסומות האהובות. בשנה האחרונה, בכל פעם שהפרסומת שודרה, היא הובילה בפרמטר זה, והפעמים המעטות שפרסומת למותג אחר הובילה הייתה כשמסיבה כלשהי הפרסומת של 9 מיליון לא הייתה באוויר.

אבל השבוע, אף שהפרסומת של 9 מיליון שודרה, התחוללה היסטוריה קטנה. הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי - בתפקיד מאמנת הכושר זינה, המדבר עם המתעמלות, עושה הפסקה ומספר על השקת אפליקציית My HOT - ממוקמת במקום הראשון, ובפער משמעותי מהמקום השני.

הפרסומת רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 28%. על-פי נתוני גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על נשים.

הפרסומת של 9 מיליון - שבה שני כהן מנסה לחדש פוליסה לבחור שאומר לה שהוא עובר ל-9 מיליון כי הוא מקבל 25% הנחה באינטרנט, והיא מסמסת לו מתחת לשולחן כדי שלא יעבור - הגיעה לשיעורי אהדה של 16.8%, הנמוכים ב-5.7% מהמקום הראשון, ורק למקום השישי בדירוג הפרסומות הזכורות.

הפרסומות של הוט היא גם הפרסומת הזכורה ביותר והמושקעת ביותר השבוע. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 7.3%. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.8 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

בשבוע שעבר קמפיין הפרסומות המושקע ביותר היה גם הוא של חברת הוט בנושאים שונים (שירות, מופע של הסדרה "שכונה") עם סך השקעה שעמד על כ-1.3 מיליון דולר.

שלום מיכאלשווילי גם עשה חיל עם הפרסומת של פריגת, שבה שיחק בתפקיד "הגאון", המוכיח כביכול בסקר שלכל אחד יש טעם משלו בתפוזים ושואל את נתי, שמופיע בדמויות שונות, מה הטעם שלו. הפרסומת הגיעה למקום השלישי בשיעורי האהדה עם 12.7%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 558 לעומת 604 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-44 מיליון דולר, לעומת כ-43.3 מיליון דולר בשבוע שעבר.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות