ממחר: משרדי הרישוי יהיו סגורים למשך שלושה ימים

הסיבה: הסבת מערכות המחשוב של המשרד לקראת הנפקת לוחיות רישוי בנות שמונה ספרות החל ב-1 ביוני

תורים ב משרד הרישוי בחולון / צילום: דרור פויר
תורים ב משרד הרישוי בחולון / צילום: דרור פויר

משרד התחבורה מודיע כי ממחר (ב'), משרדי הרישוי יסגרו למשך שלושה ימים. הסיבה: הסבת מערכות המחשוב של המשרד לקראת הנפקת לוחיות רישוי בנות שמונה ספרות החל ב-1 ביוני.

כאמור, משרדי הרישוי לא יקבלו קהל בימים שני, שלישי ורביעי השבוע כך שבימים הללו לא ניתן יהיה לבצע פעולות או לקבל שירותים בכל משרדי הרישוי וכן בעמדות השירות האוטומטיות (רישיומט), במרכז המידע הארצי של משרד התחבורה (*5678) וכן באתר משרד התחבורה (mot.gov.il ).

מכאן שלא תתאפשר העברת בעלות על רכב בבנק הדואר, לא יבוצע רישום רכב חדש באמצעות יבואני הרכב, לא ייעשה ביצוע או הסרת שעבוד בבנקים או בחברות המימון, שחרור כלי רכב במכס ולא יינתנו שירותי קבלת מידע ממאגר כלי הרכב. השירותים היחידים שניתן יהיה לקבל הם בנושא נהיגה וזאת באמצעות אתר האינטרנט במרכז המידע הארצי ובסניפי בנק הדואר (השירותים שיינתנו כוללים תשלום אגרות רשיון נהיגה חידוש בירור נקודות חובה בימים הללו יפעלו מכוני הרישוי לרכב יפעלו וניתן יהיה לבצע בחינות רישוי לרכב (טסט).

נזכיר כי מה-1 ביוני יונפקו מספרי רישוי בני 8 ספרות לכלי רכב חדש שיעלו על הכביש (מדובר בכ-300 אלף מכוניות שעולות על הכביש מדי שנה). שאר כלי הרכב ימשיכו לשאת לוחית רישוי בת 7 ספרות.