טירוף בניו-יורק: חניה מוצעת למכירה במחיר של דירה קטנה

חניון בשכונה היוקרתית פארק סלופ ברובע ברוקלין מציע למכירה חניה עם תג מחיר של 300 אלף דולר ■ "בעל הבית השתגע"? לא ממש: באותה שכונה נמכרה חניה ב-280 אלף דולר, סכום זניח יחסית בהשוואה לחניות בבניין מגורים בסוהו שנמכרו ב-2014 במיליון דולר ליחידה

חניה בניו יורק  / צילום מסך מאתר mobile.bhsusa
חניה בניו יורק / צילום מסך מאתר mobile.bhsusa

בדומה לתל-אביב וערים מרכזיות אחרות בעולם, גם ניו-יורק מתמודדת עם ביקוש גואה לנדל"ן וממוצקת חניה כמעט בלתי נסבלת. עד כמה בלתי נסבלת? באתר הנדל"ן האמריקאי "Brown Harris Stevens" עלתה מודעת מכירה למקום חניה בחניון הממוקם בשכונה היוקרתית פארק סלופ ברובע ברוקלין. תג המחיר שלה עומד על לא פחות מ-300 אלף דולר. כמובן שניתן לרכוש בסכום זה דירה או מכונית-על, אך מי שידו משגת ונמאס לו לבזבז זמן על חיפוש חניה, זה יכול להיות פתרון אטרקטיבי.

 

אם חשבתם ש"בעל הבית השתגע" או יכול לשכוח מזה שמישהו ירכוש את החניה - אתם טועים. למעשה, ב-NBC News פורסם כי חניה אחרת באותה שכונה נמכרה ב-280 אלף דולר. ב-2014 נשבר השיא בניו-יורק כאשר יזם נדל"ן הציע למכירה דירות בבניין יוקרתי בשכונת סוהו במחיר התחלתי של 8 מיליון דולר, כאשר הדובדבן שבקצפת היה החניה שנמכרה בנפרד תמורת מיליון דולר.

"בנדל"ן המיקום מגדיר את הערך, ואזורי חניה אינם יוצאים דופן", הסביר בראיון ל"ניו-יורק טיימס" שון אושר, מייסד חברת הברוקראז' CORE, שניהלה את מכירת הבניין והחניות בסוהו.