המוצר החדש שהפך ביום אחד ללהיט בקיקסטארטר

הוא פותר בעיה שמוכרת לבעלי כלבים רבים, וכשבוחנים אותו מקרוב, מגלים שמדובר בהברקה: הכירו מוצר חדש שהפך כמעט בין-לילה ללהיט באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר

בישראל יש בממוצע כ-400 אלף כלבים רשומים, ובתל-אביב בלבד יש כלב אחד על כל 17 אנשים. אבל מה כל הכלבים האלה עושים כאשר הבעלים שלהם נאלצים לצאת לעבודה, והם נשארים לבד בבית?

לסטארט-אפ חדש בשם פבי יש פתרון בדמות ערכה לניטור חיית המחמד שלכם.

הערכה כוללת את הפבי בול שהוא רובוט בצורת כדור בקוטר של 9 סנטימטר בעל מעטפת פוליקרבונט עמידה למכות ומים שמשמש כצעצוע לחיית המחמד שמתמשק לסמארטפון שלכם בעזרת אפליקציה ייעודית. אם הפשרויות כגון משחק אוטומטי רנדומלי מצב עוקב אחרי חיית המחמד או מצב של שליטה מלאה בו תוכלו לשלוט בתנועות הרובוט בעזרת שלט מובנה באפליקציה ולשחק אם הכלב שלכם מכל מקום בעולם, גם לבעלי החתולים יש פתרון בצורת עין לייזר אלקטרונית.

בפבי בול מותקנת מצלמה באיכות HD אם הפשרות ראיית לילה לחדרים חשוכים, שהייתה אפשר לצפות בחיית המחמד בשידור חי להקליט אותה בווידאו לעלות ולשתף ברשת וגם לדבר ולתקשר הייתה דרך אינטרקום דו כיווני מובנה.

על פי החברה הכדור רובוט מסוגל לעבוד במשך שעה וחצי של פעילות רצופה ו-15 שעות במצב סטנדבי , כאשר הסוללה כבר חלשה הפבי בול חוזר אוטומטית לתחנת העגינה שלו בדומה לרובוטים שןאבי האבק המוכרים.

אביזר נוסף שמשלים את ערכת הפבי הוא קולר שעוקב אחר פעילות חיית המחמד ומציין את מקומה בעזרת גיפיאס ומעביר את הנתונים ישר לאפליקציה.

חברת פבי יצאו בקמפיין בקיקסטארטר במטרה להשיג מימון של 50 אלף דולר לפיתוח של הערכה, ונכון לכתיבת שורות אלה הם עברו את היעד עם 175 אלף דולר. אם אתם חושקים בערכת פבי לחיית המחמד שלכם, תשלמו כ-124 דולר, והיא תגיע אליכם בסביבות יולי 2017.