מי הגיע (ומי לא) לחתונת בתו של "הרנטגן"?

וגם: יו"ר קוקה-קולה העולמית לא רוצה שתאכלו לבד

הרב יעקב איפרגן / צילום:איל יצהר
הרב יעקב איפרגן / צילום:איל יצהר

ששון ושמחה 1: גברים בצד

מי הגיע (ומי לא) לחתונת בתו של "הרנטגן"?

אמש (ב') פקדו שלל אנשי עסקים את מתחם האירועים Avenue בקריית שדה התעופה. הסיבה: הרב יעקב ישראל איפרגן, המוכר בעיקר בתואר "הרנטגן", חיתן את בתו אסתר ברכה עם משה נחמן, בחיר ליבה.

מאחר שמדובר באירוע דתי, חולק אולם האירועים לעזרת גברים ונשים, כשהאחרונות הוזמנו לצפות במתרחש מעבר למחיצה, על גבי מסך ענק שהעביר בשידור חי את המתרחש בשולחן המכובדים שבעזרת הגברים.

בחוגגים, שחלקם ממילא הגיע ללא בנות זוג, נצפו: איש העסקים אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה באי.די.בי; רוני מאנה; אפריים קונדה; ח"כ אורן חזן; משה קראדי, מפכ"ל המשטרה לשעבר; דן טהורי; ואחרים.

בלט בהיעדרו מקורב אחר לרנטגן: נוחי דנקנר. 

ששון ושמחה 2: יהלומים (ופוליטיקאים) לנצח

תגידו מזל טוב: היהלום של שמואל שניצר התחתן. שרונה ושמואל שניצר, נשיא בורסת היהלומים לשעבר ויו"ר מכון היהלומים הישראלי, חיתן בסוף השבוע האחרון את בנו, בן שניצר, יהלומן בפני עצמו.

שניצר הצעיר נישא לנוי אלראי, מנהלת השיווק והדיגיטל במפלגת יש עתיד, שאולי בעתיד הקרוב, אם יוחלט על בחירות, תיאלץ להיות עסוקה במיוחד.

המיקום: מלון הילטון תל-אביב. את הטקס ערך הרב ישראל לאו, שסיפר כי הוא היה זה שחיתן בעבר גם את הורי החתן והורי הכלה.

האורחים: פוליטיקאים, יהלומנים ואנשי עסקים, בהם אלפרד וחווה אקירוב; שלומי פוגל, מבעלי אמפא, וחתנו ארז כץ, לשעבר שחקן הפועל ירושלים והיום איש עסקים; צביקה לימון; זאב אבלס, יו"ר בנק אגוד; חברי סיעת יש עתיד ויו"ר המפלגה, יאיר לפיד; שר הביטחון אביגדור ליברמן; שר המדע אופיר אקוניס; שר הביטחון וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק; יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; אלי אבידר, מנכ"ל בורסת היהלומים; קובי קורן, נשיא התאחדות היהלומנים; ואחרים.

שלומי פוגל וארז כץ / צילום: עדי כהן צדק
 שלומי פוגל וארז כץ / צילום: עדי כהן צדק

הטיפ החשוב של מותאר קנט

יו"ר קוקה-קולה העולמית לא רוצה שתאכלו לבד

מותאר קנט, יו"ר ומנכ"ל קוקה-קולה העולמית, הגיע בשבוע שעבר אל הפקולטה לניהול על-שם קולר באוניברסיטת תל-אביב. קנט, שהגיע לישראל לביקור שאינו עסקי, הוזמן גם למפגש שנערך על-ידי מכון הורביץ לניהול אסטרטגי ופורום החברות הרב-לאומיות - גלובל-אפ.

פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית דיקן הפקולטה לניהול והמנהלת האקדמית של פורום גלובל-אפ, הציגה את קנט, שאמר כי מבחינתו, מפגש עם סטודנטים הוא השראה.

לאחר הרצאתו הוא הצטרף אל פרופ' ליאו ליידרמן, המלמד בתוכניות המנהלים של הפקולטה לניהול, והשיב לשאלותיו ולשאלות הסטודנטים. הוא ציין כי חל גידול משמעותי במספר הנשים במועצת המנהלים של קוקה-קולה העולמית, ובמשרות בכירות לדבריו שיעורן מגיע ל-37%, אבל היעד הוא 50%.

אחד הטיפים שהעניק קנט לסטודנטים הוא "אף פעם אל תאכלו לבד". לדבריו, "פיתוח מערכות יחסים עם אנשים בכלל ועובדים בפרט, חשוב להומניות שלכם כמנהלים". קנט לא ציין מה הוא ממליץ ללגום במהלך הארוחה.

הקשיבו והפנימו: רוני קוברובסקי, נשיא קוקה-קולה ישראל; התעשיין מיכאל שטראוס; גדי לסין, נשיא ומנכ"ל שטראוס; דן זיסקינד; סמי סגול; זהר זיסאפל; ואחרים.

אורלי יחזקאל, מותאר קנט, ליאו ליידרמן / צילום: דייגו רוסמן
 אורלי יחזקאל, מותאר קנט, ליאו ליידרמן / צילום: דייגו רוסמן

נראה כמו סינית

דוד ברודט, יו"ר בנק לאומי, התלווה גם הוא אל משלחת ראש הממשלה לסין

אל ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בסין, הצטרפו בין היתר גם נציגי בנק לאומי. אלה נפגשו עם נציגי קבוצת הביטוח הסינית, פינג אן, וחתמו עימם על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי לקידום כניסתן ושילובן של חברות היי-טק ישראליות בשוק הסיני.

במסגרת ההסכם תקשר לאומיטק בין לקוחות קבוצת לאומי לבין קבוצת פינג אן, אשר תעזור להן לחדור לשוק הסיני.

את גיבוש ההסכם הובילו יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק, ונציגות לאומי בסין בראשות אייל שמעוני.

דוד ברודט, יו"ר בנק לאומי, שהתלווה גם הוא יחד עם אורון אל משלחת ראש הממשלה, חתם בשם בנק לאומי על הסכם שיתוף-הפעולה, יחד עם אנדראו צ'ו, נציג פינג אן.

ברודט וצ'ו (יושבים) מאחור: אורון ושמעוני / צילום: דוברות לאומי
 ברודט וצ'ו (יושבים) מאחור: אורון ושמעוני / צילום: דוברות לאומי

ג'רי קוטישטנו מונה למנכ"ל קרנות הנאמנות של אפסילון

יחליף את עידן אזולאי שפורש לאחר 19 שנה

ג'רי קוטישטנו (46) ימונה לתפקיד מנכ"ל קרנות הנאמנות של אפסילון, ובכך יחליף את עידן אזולאי שפורש לאחר 19 שנה.

קוטישטנו, לשעבר מנהל השקעות ראשי באי.בי.אי גמל והשתלמות, עבד באי.בי.אי ב-6 השנים האחרונות, כאשר קודם לכן שימש כ-5 שנים כמנהל צוות קופות גמל חיצוניות בבית ההשקעות פסגות.

שמואל פרנקל, מנכ"ל בית ההשקעות אפסילון, בירך על המינוי ואמר כי הוא "מאחל לג'רי קוטישטנו הצלחה בתפקידו. לקוטישטנו יש ידע נרחב בשוק ההון, היכרות מצוינת עם יועצי השקעות וניסיון רב בניהול השקעות".

פרנקל הודה לאזולאי הפורש "על תרומתו רבת השנים לבית ההשקעות, מסירותו ומקצועיותו".

ג'רי קוטישטנו / צילום: אילן בשור
 ג'רי קוטישטנו / צילום: אילן בשור