דואר רשום תוך חצי שעה: דואר ישראל ו-Gett מרחיבות את השת"פ

המהלך מאפשר להזמין חבילות ומכתבי דואר רשום באמצעות אפליקציית Gett ולקבלם תוך חצי שעה - בת"א, ר"ג, גבעתיים ובני-ברק ■ העלות - 25-35 שקל

שירות קבלת חבילות מסניף הדואר תוך חצי שעה / דואר ישראל ו-Gett
שירות קבלת חבילות מסניף הדואר תוך חצי שעה / דואר ישראל ו-Gett

דואר ישראל וחברת Gett (לשעבר גט טקסי) מרחיבות את שיתוף-הפעולה ביניהן, ושליחי אפליקציית הנסיעות יאספו חבילות ומכתבי דואר רשום לא רק מתל-אביב - אלא גם מרמת-גן, גבעתיים ובני-ברק - וימסרו אותם לתושבי תל-אביב. 

השירות עולה 35 שקל למשלוח ברדיוס עד 4 ק"מ בתוך תל-אביב, ואם המזמינים מעוניינים להזמין את דברי הדואר באמצעות אפליקציית Gett ולקבלם בתוך חצי שעה ברדיוס של קילומטר אחד בלבד - זה יעלה 25 שקל. לשליחות של מעל לקילומטר תתווסף עלות של 4 שקלים לכל קילומטר נוסף בתוך תל-אביב, אך לא יותר מ-35 שקל ל-4 ק"מ.

שתי החברות הכריזו על השירות באמצע חודש ינואר, ולאחר חודש של פעילות הן מוסרות כי היו כ-300 הזמנות של השירות מאז ההשקה. לדברי החברות, הזמן הממוצע לשליחות עמד על 19 דקות, 90% מהמשלוחים התבצעו תוך פחות מחצי שעה, זמן הטיפול לשליח בסניף הדואר עמד בממוצע על 3.5 דקות, וב-35% מההזמנות השליח הגיע תוך פחות מ-5 דקות לסניף הדואר. 55% מההזמנות היו עבור מרחק של פחות מ-1.5 ק"מ, ו-80% מההזמנות היו עבור מרחק של פחות מ-2.5 ק"מ.