אלה חברות החיתום המובילות בשוק ההון

עפ"י דירוג DUN'S 100, המדרג את חברות החיתום עפ"י סך היקף ההנפקות ומספר הנפקות בהפצה ראשית, עולה כי פועלים אי.בי.אי מובילה השנה את הרשימה

איך תדעו שתיק ההשקעות שלכם בידיים טובות? / צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
איך תדעו שתיק ההשקעות שלכם בידיים טובות? / צילום: צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

 מדירוג DUN'S 100 הבוחן את חברות החיתום המובילות על פי מספר הנפקות בהפצה ראשית והיקף ההנפקות שביצעו, עולה כי, השנה התקיימו מספר שינויים מעניינים בהשוואה לשנה שעברה. כך למשל, בראש הרשימה נמצאת פועלים אי.בי.אי שב-2016 הסתפקה במקום השני. השנה היו לאי.בי.אי 59 הנפקות בהיקף של 21.5 מיליארד שקל. לידר הנפקות, שהובילה את הרשימה אשתקד, צנחה הפעם למקום החמישי, כאשר לה 23 הנפקות בהיקף 9 מיליארד שקל בלבד.

במקום השני נמצאת לאומי פרטנרס חתמים, שטיפסה למקום זה לאחר שאשתקד דורגה במקום הרביעי. ללאומי פרטנרס היו השנה 29 הנפקות בהיקף של 13 מיליארד שקל.

במקום השלישי בדירוג נמצאת דיסקונט חיתום והנפקות. נזכיר, כי בסוף שנת 2015 מוזגה עם כלל חיתום. לדיסקונט חיתום היו 37 הנפקות בשווי של כ-7 מיליארד שקל. גם היא טיפסה משמעותית, לאחר שבדירוג שעבר דורגה במקום ה-20.

את המקום הרביעי תופסת רוסאריו עם 25 הנפקות בהיקף של 7.5 מיליארד שקל. אפסילון חיתום והנפקות שדורגה במקום העשירי בשנה שעברה, עלתה למקום השישי עם הנפקות בהיקף של 5 מיליארד שקל.

את העשיריה הראשונה בדירוג חותמת איפקס, עם 10 הנפקות בהיקף של 730 מיליון שקל.

דאנס 2017-חתמים מובילים
 דאנס 2017-חתמים מובילים