וואלה! NEWS: מהדורת חדשות יומית ב-14:00 עם יעקב אילון

המהדורה תימשך 30 דקות ■ מנכ"ל וואלה! NEWS, אילן ישועה: "הקהל הישראלי צורך חדשות 24/7 וכבר לא ממתין לשעה שמונה בערב למול מסך הטלוויזיה"

וואלה!NEWS השיק היום (א') את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 בצהריים עם יעקב אילון.  התוכנית תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן השקוף ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה!NEWS. במרכז התוכנית יעמדו חדשות היום, בדגש על הנושאים המובילים באתר. 

לאורך 30 דקות המהדורה, כתבי וואלה!NEWS ישדרו ממוקדי החדשות ברחבי הארץ והעולם ויביאו את דיווחים בזמן אמת וראיונות.

לצד אילון ילוו את השידור מהאולפן פרשני וואלה!NEWS, בהם אבי יששכרוף, טל שלו ואמיר בוחבוט. פרשן חדשות החוץ אורן נהרי, המשמש גם כעורך חדשות החוץ של וואלה!NEWS, יגיש בתוכנית פינה עולמית.

המהדורה תעסוק באופן נרחב בנושאים הכלכליים עם דגש על צרכנות וטכנולוגיה, ויהיו בה פינות ספורט, תיירות, תרבות ואוכל. 

העורך הראשי של וואלה! NEWS, אבירם אלעד, מסר: "הצטרפותו של יעקב אילון למערכת וואלה!NEWS מאפשרת לנו לפרוץ למקומות חדשים בעידן בו צריכת הווידאו באינטרנט הולכת וגדלה כל העת". 

מנכ"ל וואלה! NEWS, אילן ישועה, מסר: "כחלק ממהלך כולל להבטחת המשך מיצובה של וואלה כמובילה בתחום החדשות, ומתוך הבנה כי הקהל הישראלי צורך חדשות 24/7 וכבר לא ממתין לשעה שמונה בערב למול מסך הטלוויזיה, אנחנו משיקים מהדורת חדשות באמצע היום, אשר מרכזת את כל תשומת-הלב ותכלול אלמנטים חזותיים חדשניים שיכניסו רעננות לתחום שידורי החדשות באינטרנט".