אזור התעשייה חולון: רסקו מוכרת מגרש לקבוצת רכישה ב-70 מ' ש'

האופציה ניתנה לקבוצת סופרין וקבוצת וייס לרכישת מגרש בן 16 דונם המיועד להקמת מתחם תעשייה ולוגיסטיקה בשטח 36 אלף מ"ר

Techno Park / צילום: צחי גריפין
Techno Park / צילום: צחי גריפין

קבוצת סופרין וקבוצת וייס יגבשו קבוצת רכישה להקמת מתחם תעשייה קלה ולוגיסטיקה בשטח 36 אלף מ"ר בחולון. זאת לאחר שהקבוצות חתמו על הסכם אופציה עם חברת רסקו לרכישת מגרש בן 16 דונם ברחוב הלהב באזור התעשייה בעיר. הקבוצה תאפשר לבעלי מלאכה ומשקיעים לרכוש שטחים המיועדים למלאכה, אחסנה ולוגיסטיקה.

על-פי התכנון, 75% משטחי הפרויקט יהיו מיועדים לתעשייה ולוגיסטיקה ו-25% מהשטחים למסחר. הפרויקט מתוכנן על-ידי משרד האדריכלים "בר-לוי אדריכלים".

סופרין ווייס יארגנו בתקופת האופציה קבוצת רכישה במסגרתה יציעו שטחי תעשייה ומסחר במחירים המוערכים ב-7,950 שקלים למ"ר. הקבוצות מעריכות כי אומדן עלות הקמת הפרויקט כולו יסתכם בכ-250 מיליון שקל, כשהאכלוס הצפוי עתיד לעוד כשלוש שנים. את הרוכשים מייצגים עוה"ד שי עדולם, ורד צרור ג'רסי וטל זילברשטיין ממשרד פישר בכר חן וול אוריון שות'.

אזור התעשייה והעסקים של חולון הוא מהמרכזיים בישראל בלב מטרופולין דן המרכז סביבו אוכלוסייה המונה למעלה ממיליון איש. ממוקם בסמוך לצירי תנועה ארציים מרכזיים (כביש 4, כביש 44, נתיבי איילון, כביש 431 וכביש 1) ובסמוך לתוואי העתידי של "הקו הירוק" של הרכבת הקלה. בעשר השנים האחרונות עובר אזור התעשייה שינוי משמעותי במטרה לפתח היצע משמעותי של משרדים לתעשייה המתקדמת, לפתח מרכזים מסחריים מתקדמים ולשדרג תשתיות אל אזור התעשייה ובתוכו.

התוכנית המרכזית של עיריית חולון, היא להגיע לכעשרים מוקדים מחוללי שינוי שישפיעו על אזור התעשייה והעסקים חולון בסטנדרטים חדשים של בנייה ואכלוס תעשייתי ומסחרי, ביניהם - מרכז העסקים עזריאלי חולון המתפרס על פני יותר מ-200 דונם ומתחם "אלישרא". 

לדברי גורמים המקרובים לעסקה, מחיר המגרש עומד על 70 מיליון שקל.