פלטפורמת הווידאו הישראלית שמעלה מודעות לזכויות אדם

שיתוף פעולה חדש ויוצא דופן בין האו"ם לבין Showbox - פלטפורמת יצירת ווידאו ישראלית מבוססת ענן ■ אנשים מכל העולם ידקלמו את ההצהרה האוניברסלית לזכויות האדם ביותר ממאה שפות באמצעות הפלטפורמה

Showbox, פלטפורמת יצירת הווידאו הישראלית מבוססת הענן אשר הוקמה בשנת 2013 עבור מותגים ומאפשרת הפצה של קבצי וידאו באיכות גבוהה, מכריזה על שותפות ראשונה עם האו"ם. הארגון הבינלאומי ישתמש במוצר של Showbox לקיום אינטראקציה עם אזרחי העולם ולהעלאת המודעות לזכויות האדם. כל זה יתבצע באמצעות קמפיין תוכן וידאו מבוסס גולשים, אשר יציג אנשים מכל העולם אשר ידקלמו את ההצהרה האוניברסלית לזכויות האדם ביותר ממאה שפות. גם ישראליים מוזמנים להשתתף בפעילות החשובה הזו ולתת מקום של כבוד לשפה העברית.

האו"ם ו-Showbox מבקשים מכל אחד ובכל מקום לתרום הקלטה של ​​עצמם מדקלמים מאמר של ההצהרה האוניברסלית של זכויות האדם בשפת האם שלהם, עבור יום השנה ה-70 להצהרה האוניברסלית של זכויות האדם בדצמבר 2018.

זוהי דוגמה לאופן הפעולה של הפלטפורמה של שואו-בוקס שפותחה על מנת למשוך קהל עוקבים, לשפר את היצירות שלהם, ולנטר פעילויות וידאו וצפיות. החברה שעבדה כבר עם קשת, רשת, דורי מדיה, וחברות נוספות הספיקה לגייס עד היום כ- 12.6 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים.