דוד ביטן: "ענת גורן נחמדה, אבל השליטה של בעלה בה גדולה"

ביטן מחה בראיון ברדיו על כך שלא בוצע גילוי נאות בתוכנית "המקור" על כך שגורן היא בת זוגו של רביב דרוקר: "מה, זה לא עניין לציבור לדעת שהיא זוגתו?"

חבר הכנסת דוד ביטן / צילום: איל יצהר
חבר הכנסת דוד ביטן / צילום: איל יצהר

"הם עשו מה שהם רוצים ... הנה, אני נותן לכם צ'אנס, אבל ראית לאן הצ'אנס הוביל, זה מוכיח את העמדה שלי שהתקשורת היא אנטי-ליכוד ואנטי-נתניהו" - כך הגיב היום (ה') יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, לתחקיר "המקור" בערוץ 10 עליו. ביטן דיבר בראיון לתוכנית "פתחי וזמרי בעם" המשודרת ברדיו גלי ישראל וברדיו דרום.

ביטן תקף את ענת גורן, שעשתה את התחקיר: "היא אישה מאוד נחמדה, אני מאוד מחבב אותה, אבל השליטה של בעלה בה בעניין הזה שהיא עובדת אצלו היא גדולה מאוד". 

לטענת ביטן, הוא הביא בחשבון שלא כל התחקיר ייצא לטעמו, אך לדבריו הוא "ציפה להגינות". ביטן מחה על כך שלא בוצע גילוי נאות במהלך התוכנית על כך שגורן היא בת זוגו של רביב דרוקר: "מה, זה לא עניין לציבור לדעת שהיא זוגתו?"

בנוגע לתכנים ששודרו, כולל התייחסות נרחבת לחובותיו ולדרך שבה נחלץ מהם, ענה ביטן: "בניגוד למה שמישהו אחר היה עושה, הייתי שם, עניתי לכל השאלות, התייחסתי לכל העניינים, הם לא אמרו לי מה מכניסים ומה לא מכניסים ומה שהם הכניסו, כשמישהו דיבר, וגם לזה התייחסתי, הם לא הביאו את התגובה שלי".