לאומי שוקי הון מוריד את מחיר היעד לדלק קידוחים הממוזגת

דלק קידוחים הממוזגת עם אבנר תתחיל להיסחר בשבוע הבא והאנליסטית אלה פריד מדביקה לנייר מחיר של 13 שקל

מאגר לוויתן/ צילום: נובל אנרג'י
מאגר לוויתן/ צילום: נובל אנרג'י

לאומי שוקי הון, מהגופים המשמעותיים בשוק ההון המקומי מתחילים היום לסקר את סקטור הנפט והגז הישראלי. האנליסטית אלא פריד באנליזה מעניינת מורידה היום את מחיר היעד למניית דלק קידוחים הממוזגת עם אבנר (יחידת ההשתתפות הממוזגת תתחיל להיסחר בשבוע הבא) לתשואת שוק ומדביקה לה מחיר יעד של 13 שקל.

"אנחנו מתחילים לסקר היום את מניית דלק קידוחים הממוזגת (שצפויה להתחיל להיסחר בעוד כשבוע, ביחס המרה של 5.32 מניות אבנר למניה 1 של ד. קידוחים) בהמלצת תשואת שוק ובמחיר יעד של 13 שקל. הורדנו את ההמלצה מאז הסקירה הקודמת, בשל הגעה למחירי היעד, הן של אבנר והן של דלק קידוחים, כשהמחיר הושפע קלות מתיסוף השקל ושווי אפרודיטה.

"נציין כי קיימים מספר טריגרים חדשים, בעלי השפעה חיובית על השותפויות. עם זאת, בשלב זה אנו מייחסים להם השפעות מסחריות ולא משנים את הנחות המודל (מיזוג השותפויות והתוכנית להנפקת תאגיד ייעודי בתמר והאפשרות לייצר תזרים דיבידנדים מואץ, כמו גם פוטנציאל הרישום בחו"ל)". כותבת פריד.

הורדת המלצה נוספת של פריד היא לרציו. "בשל האפ-סייד המתון וההעדפה שלנו להיחשף ללוויתן באמצעות השותפות הממוזגת מקבוצת דלק, שלאחר שינוי מבנה ההון עשויה לשלב תזרים דיבידנדים מואץ עם ההזדמנות שבפוטנציאל חשיפה ארוך הטווח של לוויתן. נציין, כי לא ביצענו שינויים מהותיים במודל תזרים המזומנים שלנו למאגרי תמר ולוויתן , וכי הורדת שיעור ההיוון של לוויתן, העומד על 10.5%, מקוזזת בחלקה כתוצאה מהורדת ההסתברות שאנו מעניקים בתחזית תזרים המזומנים שלנו ליצוא משמעותי (25%)".

פריד מותירה את ההמלצה לרציו ל"החזק".

בשונה מרציו ודלק קידוחים, מותירה פריד את ההמלצה לישראמקו על "תשואת יתר" מעלה את מחיר היעד מ-74 אגורות ל-77 אגורות וזאת על רקע השינוי הדרסטי במבנה ההון והיוון הדיבידנדים הצפויים בשלוש השנים הקרובות, שאמורים להוות כ-45% משווי החברה.