תחשוף סודות? איוונה טראמפ בדרך ל"אח הגדול" בבריטניה

עפ"י השמועות, מפיקי "האח הגדול" בבריטניה הציעו לאשתו הראשונה של הנשיא טראמפ, איוונה, סכום של 2 מיליון פאונד כדי שתסכים להיכנס לעונת ה-VIP הבאה ■ מקורב להפקה: "היא ודאי תשמח ללכלך עליו" ■ כל הפרטים בווידאו

איוונה טראמפ  צילום: מתוך הוידאו
איוונה טראמפ צילום: מתוך הוידאו

אשתו הראשונה של הנשיא דונלד טראמפ, איוונה זלניצ'קובה, קיבלה הצעה להשתתף בעונת ה-VIP הבאה של "האח הגדול" בריטניה בעבור 2 מיליון פאונד, והמפיקים סבורים שהיא לא תסרב.

איוונה בת ה-68 השתתפה בעבר בתוכנית ה-VIP ב-2010, והיום - כשבעלה לשעבר מכהן כנשיא ארה"ב ומספק כותרות צבעוניות ומעוררות מחלוקת על בסיס יומיומי - בהפקה מקווים שהיא תיכנס לבית "האח הגדול" ותחשוף עליו פרטים מביכים.

איוונה הייתה נשואה לדונלד טראמפ בין השנים 1977-1992, והיא אמם של שלושה מילדיו: דונלד ג'וניור, איוונקה ואריק. בני הזוג התגרשו לאחר שאיוונה גילתה כי טראמפ מנהל רומן עם השחקנית מרלה מייפלס, שלימים תהפוך לאשתו ובהמשך לגרושתו השנייה.

הגירושים של טראמפ ואיוונה עוררו בזמנו הד תקשורתי הודות לסכומי המזונות הגבוהים שהוא הסכים לשלם לה. מאחר שיחסיה עם טראמפ טובים, כלל לא בטוח שהיא תנצל את הבמה כדי "לטנף" עליו, ואולי היא בכלל תסרב להצעה, בניגוד להערכת אנשי ההפקה.