הותר לפרסום: סמנכ"ל כספים לשעבר חשוד בהעלמת מיליוני ש'

לפי החשד, אריה שוסטר, דירקטור ובעל מניות במספר חברות, ששימש בעבר גם כסמנכ"ל כספים בחברה פרטית, משך עשרות צ'קים מהחברה בה שימש כסמנכ"ל והפקיד אותם בחשבונות הבנק של החברות שלו

שוחד / צילום: Shutterstock
שוחד / צילום: Shutterstock

הותר לפרסום: אריה שוסטר מגבעת שמואל, דירקטור ובעל מניות במספר חברות, אשר שימש בעבר גם כסמנכ"ל כספים בחברה פרטית, חשוד בהעלמת הכנסות של מיליוני שקלים.

שוסטר עוכב אתמול (ד') לחקירה ברשות המסים והובא לדיון בתנאי שחרורו ממעצר בבית משפט השלום בתל-אביב, במסגרתו נעתרה השופטת חיותה כוחן עומר לבקשת פקיד שומה חקירות מרכז והורתה על שחרורו בבתנאים מגבילים בהם ערבות כספית, צו עיכוב יציאה מהארץ ועוד.

בהחלטה נדחתה בקשתו של שוסטר לצו איסור פרסום שמו. השופטת קבעה כי ניתן לפרסם את השם החל מהיום בשעה 12:00.

כמפורט בבקשת המעצר, במסגרת פעילות מודיעינית של פקיד שומה חקירות מרכז עלה החשד כי שוסטר משך לכיסו צ'קים מחברה בה שימש כסמנכ"ל כספים, זאת מבלי לדווח על כך לרשות המסים. בעקבות החשדות נפתחה חקירה גלויה, ונתפסו מסמכים רבים אצל החשוד ואצל המייצג שלו.

מממצאי החקירה, שטרם הסתיימה, עולה כי במהלך השנים 2015-2014 משך החשוד עשרות צ'קים בסך של מיליוני שקלים מהחברה בה עבד כסמנכ"ל, אותם הפקיד בשתי חברות אשר בבעלותו, מבלי שדיווח על כך בדוחות שהגיש לרשות המסים.

לפי הודעת רשות המסים, החשוד הודה בחקירתו במיוחס לו.