סופר-פארם - הפרסומת הזכורה השבוע; 9 מיליון שוב הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון עם יהודה לוי, שהייתה המושקעת ביותר השבוע, הגיעה למקום השישי בדירוג האהובות

שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

הפרסומת של סופר-פארם היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, רושמת שיעורי זכירה דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7%.

גם השבוע הפרסומת ל-9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי האהדה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26%. לפי נתאוני גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת הייתה אהודה ביותר על גברים ועל גילאי 35 ומעלה.

אחרי שבועות ארוכים של שקט יחסי, שוב ניצבות על המסך שתי פרסומות מושקעות בקטגוריית הסלולר. מצד אחד סלקום ממשיכה לקדם את הטלוויזיה שלה בקו פרסומי הומוריסטי בכיכובו של אודי כגן, המגלם את משיח, ומנגד פלאפון שעלו לראשונה מזה זמן רב עם קמפיין מושקע בכיכובו של פרזנטור חדש - יהודה לוי.

על פניו לוי אמור לדבר לקהל רחב יותר מכגן, אבל בשלב זה, ואולי בגלל ההרגל, סלקום רושמת ביצועים טובים יותר במדד האהדה ומדורגת במקום השני בפרמטר זה, לעומת מקום שישי לפלאפון. בזכירות שתי החברות לא ממש מבריקות, ובכל זאת פלאפון באמצעות אדלר-חומסקי נהניית מיתרון קטן: מקום שביעי בדירוג, לעומת סלקום באמצעות גיתם BBDO שממוקמת במקום ה-9 בדירוג הזכורות.

יש להניח כי הזכירות הגבוהה של הקמפיין לפלאפון נובעת גם מהשקעה גבוהה יחסית במדיה: זהו הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע, עם סך השקעה כולל העומד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון. הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של טורנדו, עם סך השקעה של כ-1.6 מיליון דולר.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ממספרן לפני שבוע, ועומד על 563 (לעומת 532 לפני שבוע). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-56.2 מיליון דולר (לעומת כ-39.9 מיליון דולר).

זכורות
 זכורות