אפליקציית פנגו משיקה גירסה חדשה ומציעה שיפורים לנהגים

מהלך המיתוג מחדש כולל עיצוב חדש, צבעים חדשים ולוגו חדש ■ השיקה את פיצ'ר "לאן הגעתי", שמסייע לזהות את אזור החניה במקרים בהם לא ברור באיזו רשות מקומית נמצאים או מהן ההנחיות העירוניות של החניה באזור המבוקש

אפליקציית החניה הסלולרית פנגו השיקה בימים האחרונים גירסה חדשה לאפליקציה הכוללת עיצוב חדש, צבעים חדשים ולוגו חדש, כמו גם מספר חידושים טכנולוגיים לטובת הנהגים. פנגו חוגגת עשור להקמתה, ורושמת 1.7 מיליון לקוחות. המתחרה המובילה שלה היא סלופארק. 

מהלך המיתוג מחדש מלווה גם בסלוגן חדש: "חניה. רכב. דרך", והוא בא להדגיש את האסטרטגיה של החברה למתן פתרונות לנהגים החל מרגע היציאה מפתח הבית ועד הרגע שבו הם מחנים את הרכב עם הגעתם ליעד הנסיעה. 

הגירסה החדשה של אפליקציית פנגו כוללת שינויים בממשק המשתמש, שינוי אופן התצוגה כך שתהיה נוחה יותר ונגישה יותר. פנגו מוסיפה גם אפשרות חדשה ליצירת חיווי קולי שיופעל בעת הפעלת חניה. מי שיבקשו בחיווי קולי יצטרכו להגדיר אותו מראש דרך "החשבון שלי". בנוסף, החברה הפכה את ההתראה למניעת שיכחת ילדים ברכב לבולטת יותר ובצורה מתפרצת באופן שיקשה להתעלם ממנה.

פנגו משיקה גם פיצ'ר חדש - "לאן הגעתי" - שמסייע לזהות את אזור החניה שבו נמצא הנהג, במקרים בהם לא ברור באיזו רשות מקומית נמצאים או מהן ההנחיות העירוניות של החניה באזור המבוקש. הפיצ'ר מזהה כמובן באיזו עיר נמצא הנהג, וכן או באיזה אזור בדיוק. לעתים צדדים שונים של אותו רחוב הם שתי רשויות שונות (קיים בבני-ברק וברמת-גן למשל), וכן צד שונה של אותו רחוב קובע תעריף חניה שונה והוראות חניה שונות (לרוב בתל-אביב).

הפיצ'ר מספק לנהג תצוגה על גבי מפה של המיקום המדויק שבו הוא נמצא ומאפשר לו לבחור בתעריף החניה הרלוונטי לאותו האזור. לפיצ'ר קדמה עבודת מיפוי מקיפה של כלל הרשויות בארץ וחלוקתם לאזורי חניה. 

אם מדובר באזורים שונים של אותה עיר - כמו למשל בראשון-לציון מרכז העיר או חוף הים - עד היום הנהג היה צריך לבחור בעצמו את האזור המבוקש, אבל בגירסה החדשה אם ה-GPS מזהה שהנהג נמצא באזור חוף היום למשל - אז הפיצ'ר יבחר אוטומטית את מיקום החניה. 

במקרים בהם החניה היא בתפר של ערים - כמו רמת-גן/גבעתיים/בני-ברק למשל - האפליקציה תעלה מפה שבה נמצא הרכב, עם צבע שונה לכל עיר, והנהג יבחר באופן ידני. כמובן שמומלץ להפעיל את החניה סמוך לרכב ולא להתרחק ולהסתכן באי דיוק מבחינת המיקום. 

כחודשיים וחצי אחרי שדיווחה על שיתוף-פעולה עם הנתיב המהיר בתל-אביב שמאפשר תשלום בכביש האגרה באמצעות האפליקציה הסלולרית, פנגו מדווחת כי לשירות נרשמו 35 אלף נהגים. פנגו מוסרת כי היא צפויה להרחיב את שירות התשלום בכבישי אגרה באמצעות האפליקציה לכבישים נוספים. 

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, מסר: "אנחנו מפתחים כל הזמן טכנולוגיות שיקלו על הנהג הישראלי ויחסכו לו כסף, הגירסה החדשה היא חלק מזה. אנחנו מתכוונים להציע במהלך השנה הקרובה שירותים נוספים וערך לא רק בעולמות החניה, אלא בכל מה שקשור לעולם הרכב, כך שהפוטנציאל קדימה עוד גדול מאוד".