חילופי מנכ"לים ביקב רמת הגולן: יאיר שפירא יחליף את ענת לוי

שפירא יחל לכהן כמנכ"ל היקב באוקטובר 2017 ■ לפני המינוי האמור שימש שפירא כמנכ"ל חברת קפה לנדוור, יבואנית המותג אילי, במשך 4 שנים

חילופי מנכ"לים ביקבי רמת הגולן: יאיר שפירא יחליף את ענת לוי. שפירא יחל לכהן כמנכ"ל היקב בחודש אוקטובר 2017. לפני המינוי האמור שימש שפירא (49) כמנכ"ל חברת קפה לנדוור (יבואנית המותג אילי) במשך 4 שנים. לוי פורשת אחרי 9 שנים.

לדברי יונתן בשיא, יו"ר יקבי רמת הגולן, "יאיר שפירא מביא עמו ניסיון רב בהתוויית אסטרטגיה, הנעת תהליכים, פיתוח עסקי ויצירת ערך לחברות. אני בטוח שניסיונו ומומחיותו יתרמו להמשך צמיחת יקב רמת הגולן".

עוד הוסיף בשיא: "ברצוני להודות לענת לוי על תרומתה הגדולה להובלת היקב ב-9 השנים האחרונות ועל מהלכים משמעותיים שביצעה אשר תרמו ליצירת ערך, בידול והובלה של היקב. אני מאחל לה בשם הדירקטוריון הצלחה רבה בהמשך דרכה".

יקב רמת הגולן נוסד בשנת 1983, והמחזור השנתי שלו מוערך ב-220 מיליון שקל. בשנת 2000 קם המותג יקב הרי גליל בבעלות משותפת של יקבי רמת הגולן וקיבוץ יראון. ביקב מועסקים כ-100 עובדים.

בראיון שהעניקה לפני זמן מה לוי ל"גלובס", היא סיפרה על מהלכי שיווקי בהם נוקט היקב במטרה להתקרב לקבל הצרכנים הצעיר ולהרחיב את הקהל הפוטנציאלי עבור היקב. עוד היא סיפרה על אפיק היצוא ופיתוח זני ענבים מיוחדים.