eBay משיקה מחשבון מסים בעברית לטובת הקונים הישראלים

המטרה היא לעשות סדר בתחשיב המכס והמיסוי על מוצרים שונים ולקבל את התמונה המלאה עוד לפני הקנייה

eBay משיקה מחשבון מוצרים ומסים בעברית לטובת הקונים הישראלים. המטרה היא לעשות סדר בתחשיב המכס והמיסוי על מוצרים שונים ולקבל את התמונה המלאה עוד לפני הקנייה.

מנועי תחשיב כאלה כבר קיימים, וכעת מציעה eBay את השירות בתוך באתר שלה, בפלטפורמה הסלולרית, או במחשב או באמצעות צ'ט בוט בעמוד הפייסבוק של eBay ישראל.

התחשיב מתבצע אחרי העתקת לינק המוצר המבוקש. המחיר המוצג כולל מסים, מכס ומשלוח. עדיין, יש לקחת בחשבון שבשילוב דרך חברות בלדרות יכולות לצוץ עלויות נוספות שמתווספות למחיר השילוח אחרי הגעת החבילה ארצה. לכך אין פתרון בשלב זה, אולם ב-eBay מודעים לבעיות המתעוררות במקרים כאלה.

אחת הדוגמאות לתחשיב היא עבור מכשיר סלולרי מסוג וואווי, שמחירו ב-eBay עומד על 594 שקל. תוספת המע"מ למכשיר היא 101 שקל, והמחיר לפי התחשיב יעמוד על 695 שקל. המחיר בישראל למכשיר האמור הוא 930 שקל. 

ישראל מדורגת בין 15 המדינות שקונות ומוכרות הכי הרבה באינטרנט. תדירות הקניות אונליין של ישראלים עומדת על מוצר שנרכש מדי שתי שניות. מספר הקונים הישראלים ברשת צמח ב-100% ב-5 השנים האחרונות. המוצר הנמכר ביותר באינטרנט כיום הוא סמאטרפון, ולאחר מכן שעוני יד, נעלי ריצה ומחשבים ניידים. 

גולשים לשופינג
 גולשים לשופינג