הלהיט הבא בכביש? צפו בג'יפון המשפחתי החדש של יונדאי

היכרות ראשונה עם רכב הפנאי החדש של יונדאי, שיושק רשמית בקרוב ומסומן כלהיט התורן הבא בעולם הרכב ■ מדובר בדגם חדש לחלוטין שמציג לא מעט חידושים עיצוביים וטכנולוגיים ■ כל הפרטים בווידאו

חדשות הרכב, יונדאי קונה/ צילום: מתוך הוידאו
חדשות הרכב, יונדאי קונה/ צילום: מתוך הוידאו

הפופולאריות של רכבי הפנאי הקומפקטיים צברה בשנים האחרונות תאוצה באירופה כמו גם בישראל, וכעת גם ביונדאי משלימים הכנות להשקת דגם חדש שכבר מסתמן כלהיט התורן הבא בפלח הזה.

ומה משותף למרבית כלי הרכב הללו? תחשבו על ניסאן ג'וק וטויוטה CHR, ותקבלו מוצר בעל עיצוב מעניין ושונה. נדמה שזה בדיוק מה שביונדאי החליטו לעשות עם הדגם החדש שזכה לכינוי "קונה". על פניו נראה שה"קונה" מספק את הסחורה, עם חלק קדמי מחודד ויחידות תאורה מעניינות.

אלא ששם נדמה כי המבוגר האחראי במחלקת העיצוב נכנס לחדר, והחליט להפסיק את החגיגה, משום שקונה בפרופיל נראה פחות חדשני, ובעל חלק אחורי שמזכיר את טוסון עד מאוד, גם עם כמה קווים מחודדים. אנו מאוד מקווים כי כאשר נפגוש את הגרסה הסופית, בלי משחקים של חושך ופלאשים, נראה כי קונה מציג מעט יותר חידושים עיצוביים. הטיזר הקצר חושף פיצ'ר נוסף שיוצע עם ה"קונה", תצוגה עלית ללוח המחוונים. במקרה דנן מדובר במעין מסך שקוף שיוצא מהדש בורד עליו מוצג מידע הכרחי לנהג, מבלי שזה יוריד את עיניו מהדרך.

ביונדאי אומרים כי פרטים נוספים יחשפו על ה"קונה" בקיץ זה, והערכות בעולם הרכב מדברות כי הוא יגיע לאולמות התצוגה בתחילת שנה הבאה.