טסים לחו"ל? שתי אפליקציות שוות במיוחד לקהילת הלהט"ב

איך ניתן למצוא בקלות פרטנר ביעד אליו אתם נוסעים המציע מקום לינה, סיור בעיר או בילוי משותף? וגם אפליקציה המשמשת כמאגר מידע מפורט, המחולק לפי ערים, אשר משדרג את חוויית הטיול בחו"ל

צ'ק אין, אפליקציות לחופשה / צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, אפליקציות לחופשה / צילום: שאטרסטוק

האפליקציה האיטלקית Wimbify מיועדת לנוסעים המשתייכים לקהילת הלהט"ב הנוהגים לשוטט בעולם.

הרעיון באפליקציה היא למצוא פרטנר ביעד אליו אתם נוסעים המציע דירה או חדר ללינה, סיור בעיר או בילוי משותף. האפליקציה משמשת כמאגר גם למעוניינים להציע שירות כזה בעיר מגוריהם.

אחרי שנרשמים באתר כנוסע או כמארח, נכנסים למאגר מידע מאובטח ובודקים האם יש הצעות רלוונטיות עבורכם. עוד מציעה האפליקציה להיוועץ עם מי שמוגדר כ"גיבור מקומי" שיוכל לסייע בסוגיות העולות במהלך הטיול.

ויש בונוס: מי שמארח נוסע דרך האפליקציה זוכה לנקודות קרדיט אותן הוא יוכל לממש באירוח ביעדים אחרים. מי שלא מעוניין לארח בחזרה יכול לרכוש נקודות קרדיט במחיר המתחיל ב-20 דולר ל-20 נקודות, אותן ניתן לממש בהשכרת חדר לדוגמה, ועל הדרך כמובן שגם לחסוך ביחס למחיר הלינה בבתי מלון.

האפליקציה השנייה היא Vespa מבית היוצר של הורנט, רשת חברתיות עולמית לקהילת הלהט"ב. האפליקציה הזו משמשת כמאגר מידע המחולק לפי ערים בעולם, כך שבכל עיר חברי קהילת וספה מעדכנים על המתרחש בתחומי עניין המתאימים לנוסעים - כך למשל מקומות בילוי מומלצים, הופעות או אירועים הצפויים להתקיים בעיר בטווח של שבוע או חודש קדימה.

דרך האפליקציה פועל גם פיצ'ר של היכרויות עם תושבים מקומיים, והאפליקציה כוללת כתבות תוכן, יומני מסע, סרטוני וידאו, תמונות ועוד.