שת"פ של IBM ולייבפרסון: שירות לקוחות ע"י בוט ונציג אנושי

הפלטפורמה "LiveEngage With Watson" מאפשרת ללקוחות הקצה ליצור קשר עם המותגים הגדולים באמצעות המובייל ולקבל מענה באופן מיידי מבוטים ■ נציג אנושי יתערב בשיחה רק במקרה בו הבוט אינו מספק מענה משביע-רצון

לייבפרסון IBM / מתוך יוטיוב
לייבפרסון IBM / מתוך יוטיוב

החברות IBM ולייבפרסון הישראלית-אמריקאית השיקו במשותף פלטפורמה לעסקים המיועדת לניהול יעיל של שירות לקוחות המשלבת בין בוטים ונציגים אנושיים, ושתייתר את הצורך להתקשר למוקד הטלפוני האנושי.

הפלטפורמה "LiveEngage With Watson" תשמש עסקים ומותגים והיא תשלב בין הנציג הווירטואלי של Watson, מערכת הבינה המלאכותית של IBM, והטכנולוגיה של פלטפורמת LiveEngage לפתרונות ענן במובייל של לייבפרסון, ותאפשר לחברות לתקשר עם הלקוחות שלהן דרך האפליקציה, ב-SMS, במסנג'ר של פייסבוק או דרך אתר המובייל של המותג - וזאת ללא צורך כלל להתקשר למוקד הטלפוני של המותג.

נסביר, כי הפתרון מאפשר ללקוחות הקצה ליצור קשר עם המותגים הגדולים באמצעות המובייל, ולקבל מענה באופן מיידי מבוטים המופעלים באמצעות אינטליגנציה מלאכותית, בשילוב עם נציג אנושי, המתערב בשיחה בצורה חלקה, במקרה בו הבוט אינו מספק מענה משביע-רצון.

המותגים עצמם יכולים להתאים את LiveEngage with Watson למאגרי הנתונים הייחודיים שלהם - ממדריכי מוצר ועד לנוהלי שירות לקוחות, ובכך לייצר אינטראקציה מותאמת אישית היכולה לפעול בתוך מספר ימים בלבד. בוטים אלה יכולים להיות אינפורמטיביים, אישיים ומותאמים עסקית. 

פלטפורמת LiveEngage, כמו גם החיבור של הפלטפורמה עם IBM Watson, פותחו במרכז הפיתוח של LivePerson ברעננה.