אתר ישראלי חדש שובר את שוק הוויטמינים ותוספי התזונה

מייסדי אתר V-CARE, שעומדים גם מאחורי XBLADE, מותג סכיני הגילוח במחירים נמוכים שהצליח לנגוס במונופול של ג'ילט, פונים כעת לשוק הוויטמינים ותוספי התזונה ומציעים מחירים הנמוכים בעשרות אחוזים לעומת רשתות הפארם

ויטמינים ותוספי מזון/ צילום: שאטרסטוק
ויטמינים ותוספי מזון/ צילום: שאטרסטוק

מייסדי אתר האינטרנט V-CARE, קרן רגב ויניב רייכנברג, מי שעומדים גם מאחורי XBLADE, מותג סכיני הגילוח במחירים נמוכים שהצליח לנגוס במונופול של ג'ילט, מבקשים למנף את ההצלחה ופונים לעולם הוויטמינים ותוספי התזונה, שוק שמגלגל 950 מיליון שקל בשנה רק בישראל. החברה מציעה דרך האתר ויטמינים ותוספי תזונה במחירים הנמוכים ב-25%-70% פחות לעומת הפארמים ורשתות הטבע.

לדוגמה, כורכומין, אשר עולה בממוצע בשוק 147 שקל, תוכלו להשיג דרך האתר ב- 75 שקל; ויטמין B12 1,000 מק"ג, שעולה בממוצע 57 שקל, עולה דרך האתר 26 שקל; ויטמין C 1,000 מ"ג, שעולה בממוצע 60 שקל, דרך האתר יעלה רק 35 שקל; ברזל עדין 30 מ"ג, שעולה בממוצע 50 שקל, דרך האתר יעלה רק 28 שקל; ומגנזיום 200 מ"ג, שעולה בממוצע 42 שקל, דרך האתר תוכלו לרכוש ב-32 שקל.

את המוצרים מייצרת V-CARE ב"מעבדות צמחי מרפא", שמייצרת גם עבור קופות-החולים והחברות הגדולות ובפיקוח משרד הבריאות. אל המחיר הנמוך הם מצליחים להגיע, לדבריהם, בזכות המודל העסקי שבסך-הכול משווה את המחירים לאלה שבחו"ל ובזכות המסחר המקוון.

על-פי מחקר שערכו, כ־43% מהישראלים משתמשים בוויטמינים ובתוספים באופן קבוע, להשלמת חוסרים בגוף, למניעת מחלות ולטיפול במחלות. עם זאת, המחיר הגבוה של הוויטמינים חסם את האפשרות בפני קבוצות אוכלוסיה שלמות שלא יכולות להרשות לעצמם לקנות תוספי תזונה על אף המלצות רפואיות.

לדבריהם, אם רק נתבסס על 70% מכלל המשתמשים בוויטמינים, צרכני ויטמינים בסיסיים כמו חומצה פולית בזמן היריון, B12 לצמחוניים וכדומה - מדובר כאן בחיסכון מצטבר של 300 מיליון שקל בשנה. "זה לא שאנחנו כל-כך זולים, כמו שהאחרים פשוט נורא יקרים", הם אומרים.