דאבל למקאן: טורנדו - הפרסומת האהובה השבוע, yes - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום TV בכיכובו של "משיח" היא המושקעת ביותר השבוע עם סך השקעה של 1.2 מיליון דולר

קמפיין טורנדו / צילום: מסך
קמפיין טורנדו / צילום: מסך

משרד הפרסום מקאן תל-אביב רושם השבוע הישג נאה בכל הקשור לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות, ופרסומות שלו ממוקמות גם בראש דירוג הזכורות וגם בראש דירוג האהובות. הפרסומת הזכורה ביותר היא הפרסומת למזגן טורנדו, שבה נראית רותם סלע מפעילה את המזגן בשלט רחוק עוד כשהיא בדרך הביתה ונוזפת בשאר המכשירים על כך שאינם מופעלים כך. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים בכ-19% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.6%. הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על נשים.

הפרסומת ל-yes, בכיכובה של הילדה אמילי שמספרת על החופשה בישראל, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת רושמת שיעורי אהדה הגבוהים בכ-1% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.9%.

הפרסומת לסלקום TV היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע. הפרסומת, בכיכובו של אודי כגן המגלם את "משיח" מקדמת את הסדרות של HBO בסלקום TV וממוקמת שנייה בדירוג האהדה ורביעית בדירוג הפרסומות הזכורות. סך השקעה בפרסומת, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עומד על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון. לפני שבוע קמפיין הפרסומות המושקע ביותר היה של הוט עם סך השקעה של כ-1.7 מיליון דולר.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 634 לעומת 669 לפני שבוע. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה לזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-59 מיליון דולר.

טורנדו
 טורנדו