רק בתל-אביב: דירת 50 מ"ר לשימור מוצעת ב-3.5 מיליון שקל

הפרויקט יכלול דירות 2-4 חדרים ודירות מיוחדות ■ מחיר התחלתי לדירת 50 מ"ר עם חניה יעמוד על 3.5 מיליון שקל, המשקף מחיר של 70 אלף שקל למ"ר

הבניין בבורוכוב 19 / צילום: איל יצהר
הבניין בבורוכוב 19 / צילום: איל יצהר

חברת יפו-תל-אביב, בבעלות היזמים רמי שריקי וצורי סעדה, רכשה את בית שמולביץ ברחוב בורוכוב 9 פינת פרץ חיות בתל-אביב, תמורת 35 מיליון שקל. הבניין בסגנון באוהאוס מיועד לשימור קל, וממוקם בסמיכות לרחובות, שינקין ורוטשילד ולתיאטרון הבימה. המוכר הוא איש עסקים שהחל בהקמת הפרויקט אך נקלע לקשיים כלכליים.

הבניין הקיים נבנה בשנת 1935 וכולל היום 3 קומות ו-9 דירות, כאשר לפרויקט יש היתר בנייה להוספת 2.5 קומות ו-5 דירות, וכן חניון רובוטי הכולל 19 חניות. לפרויקט יש כבר בנק מלווה, וחברת יפו-תל-אביב צפויה להתחיל בעבודת באוגוסט.

הפרויקט יכלול דירות 2-4 חדרים ודירות מיוחדות. מחיר התחלתי לדירת 50 מ"ר עם חניה יעמוד על 3.5 מיליון שקל, המשקף מחיר של 70 אלף שקל למ"ר. המחיר הממוצע למ"ר בפרויקט עומד על 59 אלף שקל.

חברת יפו-תל-אביב מתמחה בייזום, תכנון ובנייה של בנייני בוטיק ברחבי תל-אביב-יפו. לדברי רמי שריקי, מנכ"ל משותף בחברה, "הפרויקט הזה מייצג את הפעילות שלנו במסגרתה אנו מאתרים בניינים ישנים במקומות המרכזיים וההיסטוריים בתל-אביב-יפו, והופכים אותם לפנינות נדל"ן המספקות חוויית מגורים מודרנית ונוחה, וזאת תוך שימור הייחוד והצביון ההיסטורי והאדריכלי שלהם. בשנים האחרונות טרנד השימור צבר תאוצה, ואנו בוחרים לעשות בו שימוש גם בפרויקטים שאינם מחייבים זאת בזכות הערך המוסף שהוא מקנה לפרויקט".

החברה אף מקימה בימים אלה פרויקט נוסף ברחוב מונטיפיורי 19 בתל-אביב, הכולל 13 דירות וחניון תת קרקעי, ואף רכשה את הפרויקט המפורסם ברחוב ארלוזורוב 36 ברמת גן מידי קבוצת הרכישה שבנתה את הפרויקט בניגוד להוראות השימור.