הראל רוכשת 20% מהבעלות על המרכז לרפואת עיניים "עין טל"

תמורת הרכישה: כ-6 מיליון שקל; הרכישה התבצעה במסגרת האסטרטגיה להרחבת השירות למבוטחים ■ בנוסף, ניתנה להראל האופציה לרכוש 30% נוספים ממניות החברה בתום פרק זמן של חמש השנים הקרובות

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים הודיעה היום (א') כי היא רוכשת 20% מהבעלות על המרכז הכירורגי האמבולטורי הגדול בישראל ברפואת עיניים, "עין טל".

ב"עין טל", הפועל ברמת החייל שבתל-אביב, מנתחים ומטפלים למעלה מ-50 מרופאי העיניים, המבצעים מדי שנה אלפי ניתוחים בכל תחומי רפואת העין - קטרקט, גלאוקומה, רשתית, קרנית ופלסטיקה של העין. ב"עין טל" פועלים ארבעה חדרי ניתוח חדשנים המותאמים לניתוחי עיניים, כמו גם חדר ייעודי לקטרקט בלייזר, חדרי טיפולי לייזר, מכון בדיקות והדמיות ומערך אופטומטריה התומך במרפאות הרופאים. 

מהראל נמסר כי "רכישת החזקות במרכז הרפואי 'עין טל' בישראל היא חלק מאסטרטגיית הקבוצה לבצע השקעות בעלות פוטנציאל צמיחה עתידית, אשר משיקות לליבת העסקים של הראל". בהראל הוסיפו עוד כי "בעלות על מרכזים רפואיים איכותיים ומקצועיים, תואמת לאסטרטגיית הקבוצה הדוגלת במצוינות, בשירות מוביל ומקצועיות רבה".

במסגרת העסקה לרכישת המרכז הרפואי "עין טל", רוכשת קבוצת הראל 20% מהבעלות, תמורת כ-6 מיליון שקל. בנוסף, ניתנה להראל האופציה לרכוש 30% נוספים ממניות החברה בתום פרק זמן של חמש השנים הקרובות.

מ"עין טל" נמסר: "השותפות עם קבוצת הראל מהווה מנוף אסטרטגי חשוב עבור 'עין טל' אשר יאפשר לה לפתח, להשקיע ולהוביל את תחום רפואת העיניים הפרטית בישראל, ובכך להמשיך להעמיד לקהל לקוחותיה את מיטב הרופאים, הטכנולוגיות והשירותים בתחום זה. חזונה של עין טל הוא להעמיד עבור הציבור הרחב, הנשען בישראל על תשתית ביטוח רפואי רחב ומקצועי, הן של חברות הביטוח הפרטיות והן של קופות החולים, את רפואת העיניים הטובה והמתקדמת ביותר".

הראל יוצגה בעסקה בידי עו"ד ורד אורן ממשרד פישר בכר חן; עין טל יוצגה בידי עו"ד רון גוטמן ממשרד יוסי לוי ושות'.