המטבע הווירטאלי ביטקוין מגיע לעולם חללי העבודה

חלל העבודה Ayeka הממוקם בתל-אביב הכריז היום כי מ-1 בנובמבר יוכלו חברות סטארט-אפ ועצמאים המשתמשים בשירותי המתחם לשלם את דמי החברות במקום באמצעות ביטקוין ■ בלוקצ'יין – כל מה שצריך לדעת

ביטקוין / צילום: רויטרס
ביטקוין / צילום: רויטרס

שער המטבע הווירטואלי ביטקוין זינק בשבוע האחרון בכ-1,000 דולר, כשהשער שלו כיום עבר את ה-4,200 דולר למטבע אחד. לפני חודש בדיוק עמד שערו של הביטקוין על 2,000 דולר למטבע.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, יותר ויותר עסקים מציעים ללקוחות לשלם באמצעות המטבע הווירטואלי המשמש רבים מהם כאפיק השקעתי, כשהעלייה החדה בשער עשויה להסביר את המניע. כעת, מעבר לנותני שירותים (עורכי דין, טכנאים, יועצים וכדומה) מצטרפים גם חללי העבודה: חלל העבודה Ayeka הממוקם בתל-אביב הכריז היום (ב') כי מה-1 בנובמבר יוכלו חברות סטארט-אפ ועצמאים המשתמשים בשירותי המתחם לשלם את דמי החברות במקום באמצעות ביטקוין. עסקאות המבוצעות באמצעות ביטקוין נעשות דרך ארנק וירטואלי כששער המטבע נקבע במעמד העסקה.

מתחם AYEKA בבעלות היזמית שרון חן נפתח בחודש פברואר 2017 והוא משתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר. דניאל חן, מייסד שותף ומנהל השיווק סיפר כי "פנו אלינו המון נוודים דיגיטליים מהעולם, המחפשים פתרון מלא של מגורים, עמדת עבודה ותשלום דיגיטלי בזמן שהותם בתל-אביב. הנוודים הדיגיטליים הם תופעה ההולכת ומתעצמת, שאנחנו מגדירים כ'תיירות עבודה' כשאנחנו צופים שיותר ויותר אנשים יבחרו לשלב עבודה עם טיולים סביב לעולם במקום לקבע את עצמם לעיר או מדינה אחת".