חסכוני ויעיל: הוצג רכב שטח ספורטיבי חשמלי חדש

בזמן שיצרניות הרכבים הגדולות בעולם אינן פונות בד"כ עם דגמים חשמליים לפלח רכבי השטח, נחשף בארה"ב רכב חשמלי חדש תחת השם B-one, שמוגדר כסוס עבודה פונקציונלי המצריך תחזוקה נמוכה ותוכנן להתמודדות עם תנאי שטח תובעניים במיוחד, כל זאת בזמן שאינו פולט חומרים מזהמים

לא כל רכב חשמלי צריך לארגן לך את הדואר האלקטרוני, בזמן שהוא מכין לך כוס אספרסו מעניק לך עיסוי ושועט בעצמו על הכביש. כך אומרים מהנדסי חברת Bollinger Motors שמתרעמים על כך שרכבים חשמליים אינם פונים לפלח רכבי השטח.

החברה על פי טענתה הצליחה לייצר רכב חשמלי תחת השם B-one שהוא במילים עממיות מוגדר כסוס עבודה פונקציונלי, המצריך תחזוקה נמוכה ואידאלי עבור חווה או אתר עבודה. לדברי היזם רוברט בולינגר מדובר ברכב שטח ספורטיבי החשמלי הראשון והוא הושק ביום חמישי האחרון.

הרכב מסוגל להתמודד עם שטח תובעני במיוחד בזמן שאינו פולט חומרים מזהמים כלל. הבי 1 מורכב משלדת אלומיניום במשקל של 130 קילו בלבד, ויכלול מערכת הנעת הגה הידראולית אשר פותחה בחברה. עבור נהיגת השטח הבי 1 יכלול מנוע חשמלי כפול להנעה קדמית ואחורית, אשר יגיע ל-360 כוחות סוס ועד למהירות של 205 קמ"ש. החברה מתכננת להציע שתי בטריות ליטיום שיאפשרו טווחי נסיעה של 190 ק"מ או 320 ק"מ.

הרכב אשר תוכנן והורכב בארה"ב מתוכנן גם להיות מיוצר בארה"ב כאשר החברה בודקת את האפשרויות השונות עם חברות ייצור רכבים עצמאיות באזור.

לדברי חברת בולינגר מוקדם מידי לנקוב במחיר עבור הרכב. עם זאת החברה תתחיל לקחת מקדמות בסך 1000 sukr מלקוחות פוטנציאליים בתחילת 2018.

מרגע שפס הייצור יעמוד על תלו ניתן יהיה להשלים את ייצור הרכבים המוזמנים בפרק זמן של 19 חודשים בלבד.