וייזר השלימה סבב גיוס; בין המשקיעים קרן ההשקעה של נילסן

וייזר מספקת למחלקות שיווק ולמכוני מחקר פתרון טכנולוגי לניהול וביצוע מחקרי שוק

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

חברת הטכנולוגיה וייזר (Wizer) השלימה גיוס בסבב A בהיקף כספי של 4 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן הון הסיכון State of Mind Ventures) SOMV) המתמקדת בהשקעה בחברות תשתית טכנולוגיה. בין המשתתפות בסס ההשקעה ניתן למנות את Nielsen Innovate, קרן ההשקעה בחברות בשלבים מוקדמים של ענקית המחקר האמריקאית Nielsen.

וייזר מספקת למחלקות שיווק של ארגונים ולמכוני מחקר פתרון טכנולוגי מקיף לניהול וביצוע מחקרי שוק בתחומי מעמד המותג, מחקרי משתמשים למוצר ובדיקות קונספט, מדידת אפקטיביות הפרסום ועוד. החברה משתמשת באלגוריתמים ייחודיים שפותחו על ידה על מנת לבצע את עבודת המחקר באופן אוטומטי, יעיל ומהיר.

 המוצר של וייזר מאפשר לארגונים לבצע מחקר המותאם באופן ייחודי לכל לקוח, אך עם זאת באופן אוטומטי. הייחודיות של הפלטפורמה היא בכך שהמערכת לומדת את השאלות והאתגרים הייחודיים לכל תחום ותעשייה וכן את ההעדפות המחקריות של החברה על מנת לתכנן שאלון המותאם בדיוק לשאלות העסקיות עליהן הלקוח מנסה לענות.

מטרת הגיוס הנוכחי היא להאיץ את מכירות החברה בארצות-הברית ובאירופה, וכן על מנת להגדיל את ההשקעה במחקר ופיתוח. בחודשים הקרובים, וייזר מתכננת להגדיל בצורה משמעותית את הצוות שלה בישראל ובארה"ב.

המערכת של וייזר מנתחת את תוצאות המחקר בצורה אוטומטית, וכן בונה דו״חות המדגישים את הממצאים החשובים ביותר ללקוח, בדומה למומחיותו של אנליסט אנושי - כל זאת באמצעות טכנולוגיה חכמה של בינה מלאכותית. בנוסף, המוצר של וייזר מקצר את הזמן לביצוע מחקר מלא מכתיבת השאלון עד קבלת התוצאות ממספר שבועות למספר שעות או ימים.

לאורך זמן, וייזר אוספת עבור לקוחותיה מידע היסטורי רב, כמערכת ניהול ידע ארגוני, ומאפשרת להם להשוות את תוצאות המחקרים למחקרים שבוצעו על ידי החברה בעבר. ככל שהלקוח מבצע יותר מחקרים בעזרת וייזר, כך הוא יוצר בסיס נתוני מחקר ארגוני, המהווה בסיס להשוואה, מעקב ויצירת מדדים ארגוניים.

אלון רביד, מנכ"ל WIZER: ״אחרי השקה של וייזר במספר ארגונים גדולים והתרומה שלה בתמיכה בקבלת החלטות מבוססות מידע מעודכן מהשוק, ולאחר שוייזר נבחרה להשתתף בתוכנית היוקרתית Innovators A-List של איגוד המחקר האמריקאי למפרסמים (ARF), אנו מוכנים להתרחב בצורה משמעותית".

פנחס בוכריס, שותף מנהל בקרן SOMV : ״וייזר היא השקעה מוצלחת מאוד עבורנו. אנו מאמינים כי מחקרי שוק הוא תחום ענק המוכן לשינוי ומודרניזציה".