כנס ג'רני 2017: הסטארט-אפים שעלו לגמר תחרות ה-PITCH

בתחרות ישתתפו חברות שמפתחות כלים אוטונומיים, רכבים מקושרים וגידול מתועש של חגבים ■ לגמר התחרות, שייערך במסגרת כנס ה-JOURNEY ב-25 באוקטובר 2017, הגיעו 8 חברות סטארט-אפ מקומיות ■ החברות מתחרות על השתתפות ב-Road Show בארה"ב בליווי צמוד של פירמת EY ישראל

ג'רני 2017
ג'רני 2017

NeuroApplied

מייסדים ושנת הקמה: ד"ר אינה שניידרמן; ד"ר אלחנן מאירוביץ' וליאור מויאל, 2016

כמה גייסו עד כה: 650,000 דולר

מה עושה החברה: הייחודיות בטכנולוגיה של NeuroApplied היא בשילוב בין מדעי המוח למשחק. מנהל מותג יוכל לקבל תובנות על תת המודע של הצרכנים באופן שלא היה זמין עד כה ומאידך, הנשאלים ייהנו מחוויה אינטראקטיבית במקום שאלון משעמם ומתיש. כל זאת, בשילוב בינה מלאכותית לחיזוי פרמטרים חשובים במותג וקבלת מרשם מדויק לשיפורו, הופכים גם את אמנות המיתוג לדיסציפלינה מדעית מבוססת נתונים, כפי שקורה כמעט בכל תחום בחיינו בשנתיים האחרונות.

Regulus Cyber

מייסדים ושנת הקמה: יהונתן צור ויואב זנגביל, 2016

כמה גייסו עד כה: 1.2 מיליון דולר

מה עושה החברה: בשנים האחרונות צומח סקטור טכנולוגי חדש - כלים אוטונומיים. הסקטור כולל רכבים אוטונומיים, כלים בלתי מאוישים ורובוטי שדה. הסקטור יוצר אתגרי אבטחה ואמינות חדשים ומורכבים שרק כעת מתחילים להתבהר. Regulus מפתחת את הפתרון המסחרי הראשון המספק אבטחה כוללת, אמינות משימה ומידע בזמן אמת, המהווה פתרון ייעודי לכלים אוטונומיים כנגד הפרעות ותקיפות זדוניות על רכיבי המערכת השונים. החברה מתכננת להיות המובילה בשוק חדש, מרגש ורב אתגרים שישנה את חיינו בשנים הקרובות.

Valerann

מייסדים ושנת הקמה: שחר בהירי; דניאל יעקוביץ; גבריאל יעקובסון ומיכאל דן ורדי, 2014

מה עושה החברה: החשיבות האדירה של התפתחות הטכנולוגיות בתחום התחבורה החכמה סחפה אחריה אינסוף חברות. ההזדמנות הייחודית של Valerann נובעת מכך שאנו לוקחים חלק במהפכה ממקום שאף אחד לא התייחס אליו עד עכשיו - הכביש. הטכנולוגיה הייחודית שלנו מספקת פתרונות לצרכים הקיימים כבר היום ואינם מקבלים מענה, ותוך כדי מכינה את הקרקע לתמיכה בהתפתחות מהירה ובטוחה של תחום התחבורה החכמה בדגש על רכבים מקושרים ואוטונומיים.

Hargol FoodTech

מייסדים ושנת הקמה: דרור תמיר; חנן אביב ובן פרידמן, 2016

כמה גייסו עד כה: 1.15 מיליון דולר

מה עושה החברה: חרגול פודטק, החברה הראשונה בעולם שפיתחה והקימה חווה לגידול מתועש של חגבים כמקור חלבון לבני אדם. חגבים הם מקור החלבון היעיל ביותר שהטבע יודע לייצר. החברה משווקת חגבים שלמים ואבקות חלבון מחגבים ליצרני מזון מובילים בארה"ב ואירופה.

Mobilus

מייסדים ושנת הקמה: דן הוכברג; רועי עמק וכריס אוונס, 2016

כמה גייסו עד כה: כ-100 אלף דולר

מה עושה החברה: Mobilus פורצת דרך בתחום מחשוב הענן. אב הטיפוס שפיתחה עושה שימוש באינטליגנציה מלאכותית על מנת לחזות היכן ומתי נדרשים חלקים שונים של המידע הארגוני. החברה יוסדה על ידי מומחים מובילים בתחום ומשתפת פעולה עם מספר שחקני מפתח עולמיים.

Elastic media

מייסדים ושנת הקמה: רונן שובל; יאיר שפירא ואריה גנקין, 2015

כמה גייסו עד כה: 3 מיליון דולר

מה עושה החברה: יצרנו שפה אינטראקטיבית חדשה ליצירה וצריכה של תוכן וידאו. המערכות שלנו מאפשרות עריכה אישית, בזמן אמת, של תוכניות טלוויזיה ושל שידורי ספורט. קבלת הפנים החמה לה זכינו בתעשיית הטלוויזיה בארה"ב והטמעת הטכנולוגיה שלנו בפלטפורמות של חברות המדיה הגדולות בעולם, היא ההוכחה הטובה ביותר לכך שמדובר בטכנולוגיה חיונית לעולם התוכן הדיגיטלי.

LeO

מייסדים ושנת הקמה: לירי הלפרין סגל וינון לנדנברג, 2016

כמה גייסו עד כה: Pre-Seed

מה עושה החברה: בעולם שנע בצעדי ענק לכיוונים של פרסונליזציה ומענה יעיל לצרכים של מוצרים ושירותים, תעשיית הביטוח, שרק בארצות הברית מגלגלת בשנה 1.2 טריליון דולר, נשארת מאחור. LeO, באמצעות פלטפורמה טכנולוגית של ניתוח ביג דאטה ובינה מלאכותית, מאפשר לסוכני ולחברות הביטוח לתת ללקוחותיהם שירות אוטומטי, אישי ואפקטיבי. התוצאה - חסכון בעלויות התפעול ומקסום פוטנציאל המכירות.

BrainVu

מייסדים ושנת הקמה: שי הלל; פרופ' מריים ריינר וזאב הדר, 2016

מה עושה החברה: BrainVu פיתחה טכנולוגיה חדשנית וייחודית, מבוססת אינטליגנציה מלאכותית, המאפשרת לנתח את מצבו המנטלי והרגשי של האדם מרחוק ללא מגע פיזי. לטכנולוגיה, שפותחה בשיתוף עם הטכניון, יש פוטנציאל עצום לשנות את הדרך שבה מחשבים ובני אדם מתקשרים והיא מאפשרת למחשבים ולרובוטים לייצר אינטראקציה מותאמת רגשית וכן להתאים את תוכן המידע המוצג למצבו הרגשי והמנטלי של האדם.