הריזורט היוקרתי שבראד פיט מתכנן לבנות בהשקעת-עתק

בראד פיט פוזל לעולם התיירות עם תוכנית שאפתנית לבניית אתר נופש יוקרתי בקרואטיה, שיכלול מלון מפואר, מסלול גולף, מסעדות וחנויות, בהשקעה של כ-1.5 מיליארד דולר ■ בכך הוא עשוי להצטרף לרשימה המתארכת של כוכבים הוליוודיים המשקיעים בפלח תיירות היוקרה

בראד פיט / צילום: רויטרס
בראד פיט / צילום: רויטרס

השחקן המוערך בראד פיט מוסיף שורה נוספת לקורות-החיים שלו. אל תטעו - לא מדובר בתפקיד הוליוודי נחשק: הפעם פיט פוזל לעולם התיירות עם רכישה מפתיעה של שטח נדל"ן בקרואטיה, הנחשבת למדינה יפהפייה המשופעת נופים מגוונים. את ההתעניינות בתחום פיט הפגין בשנה שעברה, אלא שהחודש נראה כי כי המהלך צובר תאוצה.

האדריכל ניקולה באשיץ, הנחשב לסלב מקומי, הצטרף לסיור לוקיישן שערך פיט בעיר הקטנה זאבלה (Zablace), במהלכו עלה כי השחקן מתכנן לבנות אתר יוקרתי במיוחד שיכלול מלון מפואר, מסלול גולף, מסעדות וחנויות בהשקעה של כ-1.5 מיליארד דולר.

על-פי התוכנית העתידית, או אם תרצו הפנטזיה ההוליוודית, מדובר גם בבניית בתי ספר ומרפאה שפיט חולם להקים במקום, אך בשלב הראשוני מדובר באתר השקעה מכניס.

אף על-פי שלא דווח על לוחות זמנים או יריית פתיחה לתחילתו של הפרויקט הגרנדיוזי, קרן ההשקעות השווייצרית TFI Holding הספיקה להשקיע כבר 70 מיליון דולר ברעיון. כך שהביקור בריזורט שעתיד להיות בבעלותו של פיט הוא לא בגדר של עשורים קדימה אלא בר-מימוש בקרוב.

פיט מצטרף לרשימה המתארכת של כוכבים המשקיעים יותר ויותר בפלח תיירות היוקרה, בהם רוברט דה נירו, שפתח את מלון "גריניץ'" בניו-יורק, מתכנן לפתוח מלון בוטיק נוסף בקובנט גארדן, ובכוונתו להקים מחדש את מועדון K-Club באיים הקריביים. כוכב המגרש הירוק כריסטיאנו רונאלדו חשף אף הוא את המלון החדש שלו בליסבון מוקדם יותר הקיץ, ולאונרדו דיקפריו גילה בשנה שעברה את תוכניותיו לבניית ריזורטים אקולוגיים באיים הקריביים.