אצל הדודה והדוד: הפרסומת של בזק - שוב הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרומואים לאפיקים החדשים של קשת ורשת נכנסו לדירוג, והפרומו של רשת זכה לאהדה גבוהה משמעותית

קמפיין בזק / צילום: מסך
קמפיין בזק / צילום: מסך

המלחמה על המספר בשלט של קשת ורשת מגיעה גם לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. זו הפעם הראשונה שבה פרומו מזוהה על-ידי הנשאלים כפרסומת - למרות העובדה שגם קשת וגם רשת העלו בעבר פרומואים מושקעים.

לא ברור מה יקרה בנובמבר בקרב האמיתי, אבל בשלב זה - לפחות מבחינת הדירוג - מי שמנצחת ובפער גדול היא קשת, שהאהדה לפרומו שלה גבוהה משמעותית מהאהדה לפרומו של רשת. זאת אף שמבחינת שיעורי זכירות שני הפרומואים קרובים מאוד.

רשת בוחרת לשים בקדמת הבמה את התוכן שלה, ובפרומו נראה צביקה הדר שולף תוכניות מתוך קופסאות. קשת, לעומת זאת, שמה דגש על הטאלנטים שלה, בפרומו שבו הם נראים בונים את הלוגו 12.

ואולם, פרט לעובדה שמדובר בפרומואים מושקעים מאוד, יש סיבה נוספת לבולטות: השבוע נחשב לזמן של ביקושים נמוכים מאוד לפרסום, הטלוויזיה ריקה ונטולת פרסומות, מה שמאפשר הזדמנות לבולטות גם למה שבדרך-כלל לא בולט.

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ממשיכה גם השבוע להיות הזכורה והאהובה ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.3%. שיעורי האהדה לה דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.1%.

הקמפיין לאתר TRIVAGO הוא המושקע ביותר השבוע, עם סך השקעה העומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-2.1 מיליון דולר. לפני שבוע הקמפיין של בזק היה המושקע ביותר, עם סך השקעה שהיה כ-2.4 מיליון דולר. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע מעט נמוך מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 601 לעומת 613. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך משמעותית מזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-39.2 מיליון דולר לעומת 65.5 מיליון דולר לפני שבוע. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות