פאווראפ דארט: הפיתוח הישראלי שגייס 1.2 מ' ד' ברשת

ה-POWERUP DART הוא פטנט פרי פיתוח ישראלי, המאפשר להפוך כל טיסן נייר פשוט למטוס זעיר ללא טייס אשר נשלט ע"י הסמארטפון שלכם

POWERUP DART / צילום: POWERUP TOYS
POWERUP DART / צילום: POWERUP TOYS

לפני כחודש דיווחנו לכם על קמפיין מימון ההמונים באתר קיקסטרטר של הפאווראפ דארט (POWERUP DART), פטנט פרי פיתוח ישראלי, המבקש לתת לטיסני הנייר יכולות משוכללות. אז עוד לא ידענו כמה יצליח הפרויקט. מפתחיו הציבו לפרויקט רף כספי צנוע יחסית של 25,000 דולר, אך נכון לכתיבת שורות אלו כבר הצליחו לגייס מעל למיליון ומאתיים אלף דולר במה שמוגדר כרגע כאחד מהפרויקטים המצליחים ביותר בקיקסטארטר. הפיתוח הזה מוכיח בפעם המי יודע כמה איך לעולם אין לדעת איזה מוצר יעשה מיליונים ואיזה לא.

ולגבי המטוס עצמו נוכל לספר שכל מה שצריך לעשות הוא לקפל טיסן רגיל מנייר ולהצמיד לו את הפאווראפ דארט והנה, בידכם מטוס זעיר ללא טייס. בסיוע של הפאווראפ דארט הטיסן שלכם יוכל לבצע פעלולים אקרובטים אוויריים מרשימים. המכשיר מתמשק עם הסמארטפון ובאמצעות אפליקציה ייעודית ניתן לכוון את הטיסן בכל כיוון, בדומה להיגוי המטוס, הוא גם חזק מספיק בשביל לשרוד התרסקויות.

למי שמעוניין לקפוץ על העגלה, ניתן לרכוש את המוצר עבור 29 דולר כשתאריך סיום הקמפיין חל בעוד 8 ימים. זמן השילוח נקבע לדמצבר 2017.