מליסרון ואפריקה ישראל ירכשו את חניון שרונה ב-51 מיליון שקל

החברות חתמו הערב על עסקה עם קבוצת הרכישה יונייטד שרונה, שאמורה לרכוש את מתחם רשות השידור עד סוף החודש

יונייטד שרונה/ צילום: תמר מצפי
יונייטד שרונה/ צילום: תמר מצפי

קבוצת הרכישה יונייטד שרונה חתמה על הסכם למכירת החניון הציבורי בפרויקט שרונה למליסרון ואפריקה ישראל תמורת 51 מיליון שקל. 100% מהתמורה תשולם במזומן מההון העצמי של החברות. ההסכם מותנה, כמובן, בכך שקבוצת הרכישה תצליח לרכוש את הקרקע מרשות מקרקעי ישראל עד סוף החודש תמורת סך של 1.24 מיליארד שקל כולל מע"מ.

העסקה למכירת החניון צפויה לסייע לקבוצה במימוש רכישת הקרקע. את העסקה הוביל מוטי פלד שארגן את הקבוצה באמצעות חברת מינהל מגורים ישראל. כאמור מרגע המימוש תנהל את הקבוצה בסר שבבעלות נחשון קיויתי לאחר שחברי הקבוצה בחרו השבוע להיפרד מפלד.

החניון הציבורי בפרויקט 'יונייטד שרונה' כולל 268 חניות וממוקם במרתפי הפרויקט, קומות 2- ו- 3-, מעל החניון המוקצה לדיירי הפרויקט. העסקה אושרה באסיפה הכללית של קבוצת הרכישה 'יונייטד שרונה'.

קבוצת הרכישה 'יונייטד שרונה' צפויה להתחיל בתחילת שנת 2018 את עבודות הדיפון והחפירה. את הפרויקט תכננו במשותף משרדי האדריכלים משה צור ומשרד CITYBEE אדריכלים , ויבנה ע״י חברת אלקטרה בנייה.

קבוצת אפריקה ישראל ומליסרון מקימות שני מגדלים ברחוב הארבעה, בסמוך לקרקע של רשות השידור והחניון צפוי לשרת את דיירי ואורחי שני הפרויקטים הסמוכים.

עם החתימה על העסקה אמר פלד : " העסקה עם מליסרון ואפריקה ישראל היא צעד חשוב אותו מבצעת קבוצת 'יונייטד שרונה' לקראת מימוש הקרקע והתחלת שלב הבנייה ". על רקע כניסת חברת ב.ס.ר כחברה מנהלת לפרויקט אמר פלד כי " אנו שמחים שהצלחנו למצוא פתרון איכותי עבור הרוכשים שיאפשר את מימוש הקרקע והפרויקט בצורה המיטבית. בתקופה הקרובה נרתם ונסייע ככל שיידרש על מנת שהמימוש יצליח וייצא לפועל, כשמטרתנו, כפי שתמיד הייתה, היא לפעול למען הרוכשים".

בפרויקט 'יונייטד שרונה' מתוכננות להיבנות כ-400 דירות בנוסף לשטחי משרדים ומסחר. הפרויקט יכלול שלושה מגדלי מגורים בני 37 קומות שלמרגלותיהם שדרת מסחר ועסקים . סך היקף הבנייה כ-100,000 מ"ר, מתוכם כ-40,000 מ"ר שטחי מרתף וכ-60,000 מ"ר שטחים עיליים.