דוחות אודיוקודס: ההכנסות עלו ב-5.4% ל-39.2 מיליון דולר

הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם במיליון דולר ■ במהלך הרבעון השלישי רכשה החברה 940 אלף ממניותיה, בשווי מצטבר של 6.4 מיליון דולר

אודיוקודס מסכמת הבוקר (ד') את הרבעון השלישי של השנה, עם עלייה של 5.4% בהכנסות, שהסתכמו ב-39.2 מיליון דולר. ההכנסות משירותים רשמו עלייה של 12.7%, ל-12.7 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח נקי על בסיס GAAP של מיליון דולר או 3 סנט למניה. על בסיס non-GAAP, הסתכם הרווח ב-3.4 מיליון דולר, עלייה לעומת 2.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה ייצרה תזרים מזומנים שוטף חיובי בהיקף של 6.2 מיליון דולר.

עוד עולה מהדוחות כי במהלך הרבעון החולף רכשה החברה 940 אלף ממניותיה, בשווי מצטבר של 6.4 מיליון דולר.

"אנו שמחים לדווח על תוצאות פיננסיות חזקות ברבעון השלישי של 2017", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס . "כמו במהלך 5 השנים האחרונות, המשכנו ליישם את התוכנית האסטרטגית של פעילות ה-UC-SIP, והצגנו צמיחה של יותר מ-15% במהלך הרבעון השלישי במכירות של פתרונות UC-SIP, בהשוואה לרבעון המקביל של השנה שעברה. אנו מאמינים שאנחנו בדרך להציג בשנים הקרובות צמיחה שנתית בשיעור של כ-15% בעסקי ה-UC-SIP, צמיחה שתוביל להכנסות שנתיות בקו זה של כ-100 מיליון דולר עד שנת 2020. ההמשכיות של ביצועים חזקים אלה מתבססת על שיתופי הפעולה עם השותפים שלנו מתחום האפליקציות והאינטגרציה ברחבי העולם, על פריסת רשתות תקשורת קוליות אצל לקוחות ארגוניים וזכייה בפרויקטים להסבת רשתות אצל מפעילי תקשורת על בסיס גלובלי".