yes מצטרפת לתחרות: טלוויזיה במחיר של עד 99 שקל בחודש

החברה מציגה את "סטינג", הטלוויזיה האינטרנטית שלה, שנועדה להתמודד עם סלקום ופרטנר ■ החידוש העיקרי: היכולת של הצרכן לבחור חבילות ספציפיות ולשלם רק עבורן

רון אילון / צילום: איל יצהר
רון אילון / צילום: איל יצהר

חברת yes הציגה היום (ב') את הטלוויזיה האינטרנטית החדשה שלה, "סטינג", שנועדה להשיב מלחמה למוצרים של סלקום TV ופרטנר TV, שמייצרים תחרות חדשה לשתי החברות הרב-ערוציות הוותיקות.

החידוש העיקרי שהציגה yes נוגע ליכולת של הצרכן לבחור חבילות ספציפיות ולשלם רק עבורן. החבילות המרכזיות עולות כל אחת 39 שקל בחודש, ובהן נכללות חבילת סרטים, שכוללת 4 ערוצי סרטים של yes; חבילת הסדרות, הכוללת גם סדרות זרות וגם הפקות מקור בולטות כמו "פאודה" ו"תאג"ד"; וחבילת הילדים, המכילה עשרה ערוצי ילדים.

מי שירצה לרכוש את כל החבילות הללו, יוכל לעשות זאת במחיר של 99 שקל בחודש. בנוסף לחבילות ההצעה כוללת כמובן את ערוצי הברודקאסט ובהם ערוצי קשת, רשת, ערוץ 10 ותאגיד השידור "כאן".

בתחום הספורט yes מציעה כרגע את ארבעת הערוצים של צ'רלטון, ספורט 1 עד ספורט 4, כשמחירה עומד על 67 שקל. זהו גם המחיר שיידרש הצרכן לשלם עבור ערוצי צ'רלטון בחברות האחרות, אך החידוש כאן הוא שניתן לרכוש רק את החבילה הזאת, מבלי לשלם עבור תכנים נוספים.

הממשק של "סטינג" הוא ממשק אנדרואיד פתוח, בדומה לממשק של פרטנר TV (גם סלקום מציעה ממיר אנדרואיד לחלק מלקוחותיה), והוא מאפשר הורדת אפליקציות שמותאמות לכך. בנוסף, "סטינג" מאפשר גם הקלטות בענן, כך שהתוכן יהיה זמין למנויים מכל מכשיר.

מנכ"ל yes, רון אילון, מסר: "אנו גאים להשיק היום את STINGTV, שמיועדת בראש ובראשונה לקהל יעד חדש שצמח כאן, בעל סגנון חיים דיגיטלי, המנהל חלק גדול מחייו ברשת, מבצע פעולות שירות באופן עצמאי וצורך טלוויזיה בצורה אחרת, אך אינו מוכן להתפשר על תוכן מוביל הכולל את הסדרות הישראליות המנצחות, ספרייה אדירה של סרטים חדשים וסדרות משובחות מובילות מהעולם".