פאר בלתי נתפס: למכירה האחוזה היקרה ביותר בשווייץ

5 חדרי שירותים שכל אחד מהם עשוי מאבן נדירה אחרת, מרתף יין ותאטרון בשווי של 1.3 מיליון דולר, אגם תת-קרקעי מואר באורות קריסטל, קירות מצופים בזהב ומסלול סקי פרטי ■ מבט מבפנים לאחוזה היקרה ביותר בשווייץ, שעומדת למכירה בימים אלה תמורת תג מחיר דמיוני

אחוזה למכירה בשוויץ/ צילום: מתוך הוידאו
אחוזה למכירה בשוויץ/ צילום: מתוך הוידאו

העיירה הציורית סנט מוריץ שמפורסמת בעיקר בזכות עשירי העולם שבאים לנפוש בה בתקופת החורף ולעשות סקי במועדונים היוקרתיים שיש לה להציע, מתהדרת כעת גם בנכס היקר ביותר בשווייץ, שמוצע בימים אלו למכירה בסכום צנוע של 185 מיליון דולר.

למי מביניכם שהמחיר לא שבר את ליבו והמשיך לצפות בכתבה נספר שהאחוזה בנויה באופן סולידי למדי אולם מכילה בקרבה לא פחות משבעה מפלסים, נתון שעשוי, כך על פי סוכנות התיווך שמוכרת את הבית, לגרום גם לעשירי העולם להישאר עם פה פעור נוכח הפאר שיש לאחוזה להציע לקונה המאושר.

בית האבן נחשב לפלא הנדסי כאשר בשום קומה לא תראו קורות תמיכה. בחדר הכניסה תמצאו פאטיו עם חלונות בגודל של 35 מ"ר שדרכם ניתן לראות את הנוף המדהים של הרי האלפים השווייצריים.

קירות החדרים באחוזה מצופים בפרוות חורפן, שועל סקנדינבי, קטיפה ארגמנית, כל אלו משולבים בפריטי אומנות וונציאנית. חדר האוכל שמעוצב בצורת ביצה מצופה בזהב 24 קראט ומתקרת המטבח משתלשל לו פסל דמוי ביצה בשווי של 145 אלף דולר.

באחוזה יש חמישה חדרי שירותים שכל אחד מהם עשוי מאבן נדירה אחרת, מרתף יין ותאטרון בשווי של 1.3 מיליון דולר. במפלס התחתון של האחוזה יש אגם תת-קרקעי מואר באורות קריסטל סברובסקי.

אחד היתרונות שיש לאחוזה להציע עבור חובבי הסקי שביניכם הוא מדרון ומסלול סקי פרטי הכולל רכבל שייקח אתכם בכל פעם שתסיימו את המסלול בחזרה למעלה. מועדון הסקי הפרטי הזה כולל גם ספא, סאונה וג'קוזי.

תג המחיר של הבית לא היה נשמע מופרך כל-כך יחסית לעובדה שהבית ישמש את בעליו בעיקר כבית קיט לחופשות החורף.